Період оскарження умов закупівлі - по 04-09-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 293 400 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 467 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Міжрегіональне вище професійне училище автомобільного транспорту та будівництва м.Львова |
ЄДРПОУ: | 05537087 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.mvpuatb.lviv.ua/ |
Контактна особа: | Христина Маленчак |
Телефон: | +380322635390 |
E-mail: | mvpuatb57.lviv@gmail.com |
Місцезнаходження: | 79071, Україна, Львівська область,м. Львів, вул. ІВАНА ПУЛЮЯ, 28 |
0 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВЕЛЛ КРАФТ" в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання (Підйомник двостоїчний; Тельфер з візком; Домкрат підкатний низькопрофільний; Домкрат пневматичний; Стійка трансмісійна; Кран підкатний гідравлічний; Підйомник пневматичний) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до пункту 1 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації, для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), Учасник в складі пропозиції повинен надати: Інформаційна довідка у довільній формі або відповідно до зразка про виконання аналогічного договору. Аналогічним є договір з аналогічним предметом закупівлі згідно конкретної назви (повністю чи частково) або аналогічний за кодом ДК 021:2015. Учасник в складі пропозиції надає довідку про аналогічні договори Вих №06/09-38 від 06.09.2024 (файл - довідка про виконаний договір), проте в колонці Прізвище та ім’я не вказано Прізвище, а лише ім’я Сергій. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати інформаційну довідку у довільній формі або відповідно до зразка про виконання аналогічного договору. Аналогічним є договір з аналогічним предметом закупівлі згідно конкретної назви (повністю чи частково) або аналогічний за кодом ДК 021:2015. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.