Період оскарження умов закупівлі - по 01-09-2024, 00:00
Поставка Товару здійснюється протягом 3 (трьох) робочих днів від дати отримання Постачальником чітко наданої Покупцем заявки на відповідну партію товару на підставі видаткової накладної, до 30 вересня 2024 року включно.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 92 500 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 462,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державна установа"Дніпровська установа виконання покарань (№ 4)" |
| ЄДРПОУ: | 14316882 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Магда Оксана Вікторівна |
| Телефон: | +380507681751 |
| E-mail: | dsi.kbo@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 49006, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, Надії Алексєєнко,80 |
1 |
Відповідно до пункту 4. Додатку 1 до тендерної документації Учасник завантажив Паспорт де зазначено інший товар, а саме: 30чбр ДУ 300, а має бути на кожну засувку чавунну окремо паспорт із зазначенням назви та діаметру (30чбр ДУ 80, 30чбр ДУ 100, 30чбр ДУ 150). Просимо виправити невідповідність та завантажити на кожну чавунну засувку окремо паспорт.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.