Період оскарження умов закупівлі - по 01-09-2024, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 55 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 275 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕРАЖНЯНСЬКА МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ДЕРАЖНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 02004226 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Яровий Сергій Михайлович |
| Телефон: | +380680472744 |
| E-mail: | prozorro.dcrl@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 32200, Україна, Хмельницька область,місто Деражня, ВУЛИЦЯ ПОДІЛЬСЬКА, будинок *** |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
при виборі процедури закупівлі замовник не дотримався вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог пункту 11 постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, у зв’язку із відсутністю механізму усунення таких порушень.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
14-10-2024, 00:00
Період оскарження:
з 03-10-2024, 16:56 по 14-10-2024, 00:00
Документи:
Статус:
Невдале скасування
Опис скасування закупівлі/лоту:
при виборі процедури закупівлі замовник не дотримався вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог пункту 11 постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, у зв’язку із відсутністю механізму усунення таких порушень.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
03-10-2024, 16:21
Документи:
«05» вересня 2024року відбувся аукціон щодо процедури відкритих торгів за предметом закупівлі відповідно до коду Національного класифікатору ДК 021:2015 ) (UA-2024-08-27-003068-a). За результатами аукціону найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визнана остаточна пропозиція учасника ФОП Палевский Дмитро Анатолійович Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Палевский Дмитро Анатолійович у процедурі закупівлі № UA-2024-08-27-003068-a виявлено наступні невідповідності. 1. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати документ, який підтверджує, що запропонований товар не є товаром, що походить з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран. Таким документом може бути: довідка / лист / інший документ в довільній формі або сертифікат про походження товару або декларація про походження товару або сертифікат про регіональне найменування товару або інший документ проте учасником такий документ надано не було. 2. Підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 1. Довідка на фірмовому бланку (при наявності такого бланку), наведеної форми, щодо працівників відповідної кваліфікації, які будуть задіяні на виконанні договору: № п/п Посада, Кваліфікація Прізвище, ім’я, по батькові Дата і № наказу про прийняття на роботу (або № цивільно-правового договору, або № трудових відносин) Досвід роботи 2. В підтвердження зазначеної в довідці інформації - надати копії наказів про прийняття на роботу та/або цивільно-правові договори або трудові договори. На працівників відповідної кваліфікації додатково надати протокол (витяг або виписку з протоколу) та посвідчення з перевірки знань: - НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; - НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної експлуатації електроустановок споживачів» учасником в складі своєї пропозиції вищезазначених документів не надав. 3. Відповідно до Додатку 6 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно коду за ДК 021:2015 – 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Кондиціонери з монтажем) № п/п Назва товару Код товару, визначений згідно з ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі Технічні вимоги Одиниці виміру Кіль-кість 1 Кондиціонер з монтажем, рекомендована площа приміщення – не менше 80 м2 42512200-0 Настінні кондиціонери повітря Тип компресора – звичайний Тип кондиціонера – спліт-система Монтаж - настінний Фреон - R-410 Площа приміщення, що рекомендується – не менше 70 м2 Режими – обігрів, охолодження Гарантія – не менше 24 місяців шт. 1 Додаткові вимоги: 1. Монтаж (установка), пусконалагоджувальні роботи та витратні матеріали, необхідні для монтажу та запуску в експлуатацію настінних кондиціонерів здійснюються за рахунок та силами Учасника. 2. Місце встановлення кондиціонерів: м. Деражня, вул. Подільська, 1. Доступ до зовнішніх блоків кондиціонерів можливий з вікон службових приміщень, а також із залученням Учасником спеціального піднімального автотранспорту. Кондиціонери монтуються (встановлюються): 1 шт. на першому поверсі, Довжина магістралі – 5 м. 3. За потреби, до моменту подання тендерної пропозиції, допускається проведення Учасником попереднього огляду місць, де будуть встановлені внутрішні та зовнішні блоки кондиціонерів, з метою визначення потреби у матеріалах та роботах, необхідних для їх монтажу (встановлення). Послуги з монтажу (встановлення) кондиціонерів мають надаватись відповідно до інструкції (регламенту) заводу-виробника кондиціонерів та включати в себе наступні роботи: - монтаж зовнішнього та внутрішнього блоку. - прокладання та ізоляція фреонової магістралі між зовнішнім та внутрішнім блоком; - підключення електроживлення до кондиціонеру. - підключення міжблочного кабелю; - прокладання дренажу для виведення накопиченої рідини; - заповнення фреоном; - налагодження та перевірку роботи кондиціонера; - монтаж декоративного коробу для приховування частин фреонової магістралі та кабелів електромережі; - всі необхідні для монтажу (встановлення) кондиціонерів матеріали та з’єднувальна арматура (кронштейни, мідні трубки, термоізоляція, труби для дренажу, електрокабель, декоративний короб тощо) забезпечуються Учасником та входять у вартість товару (на підтвердження надати гарантійний лист). 4. До вартості товару з його монтажем (встановленням) входять усі витрати, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником. Не врахована Учасником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх монтаж вважаються врахованими в загальній вартості Товару (на підтвердження надати гарантійний лист). 5. Монтаж (встановлення) кондиціонерів повинен здійснюватися з дотриманням правил пожежної безпеки, правил техніки безпеки та інших вимог з охорони праці, а також з дотриманням правил з охорони навколишнього середовища. Відповідальність за будь-які порушення правил і вимог з охорони праці, а також за наслідки цих порушень несе Учасник. Працівники Учасника, які будуть залучені до надання послуг, зобов'язані в обов'язковому порядку пройти спеціальне навчання та перевірку знань з охорони праці, протипожежної безпеки, мати допуск до робіт на висоті, а також бути забезпечені необхідними спорядженнями, засобами безпеки та захисту, спеціальним одягом та взуттям, інвентарем, інструментами, тощо. Учасник повинен надати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, а саме: - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - роботи верхолазні. 6. Після здійснення монтажу та пусконалагоджувальних робіт кондиціонерів Учасник повинен надати гарантію не менше 24 місяців на монтаж та встановлені матеріали (надати гарантійний лист з зазначенням строку гарантії). Під час гарантійного періоду (Учасник) проводить відновлення працездатності товару, що є предметом закупівлі, шляхом його ремонту або заміни в сервісних центрах (на підтвердження надати гарантійний лист про зобов’язання здійснювати безкоштовне гарантійне обслуговування товару (обов’язково зазначити строк надання гарантійного обслуговування)). Учасник має підтвердити наявність сервісного (-их) центру (-і), який забезпечать гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну. Доставка устаткування в сервісний центр для ремонту здійснюється силами і за рахунок Учасника (на підтвердження надати довідку з конкретною назвою, адресою і контактним телефоном такого центру). 7. Товар повинен бути новим, таким, що не був у використанні та без зовнішніх пошкоджень. При поставці повинна бути збережена цілісність оригінальної упаковки з необхідними реквізитами виробника. 8. На підтвердження технічних та якісних характеристик вимогам Замовника до предмету закупівлі, Учасник повинен надати копію/ї документів: інструкції/керівництва з експлуатації, та/або зразок етикетки, та/або посилання на сайт виробника, та/або інший документ, який підтверджує відповідність технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. 9. У разі, якщо технічні вимоги містять посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що технічні вимоги містять вираз «або еквівалент». «Або еквівалент» товару передбачає, що технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні відповідати вимогам, зазначеним у тендерній документації або мати не гірші показники, ніж зазначено у даній документації. У випадку, Якщо Учасник при наданні своєї тендерної пропозиції пропонує еквівалент товару, то він додатково надає у складі пропозиції порівняльну таблицю, щодо відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. У разі коли вищенаведені характеристики предмета закупівлі містять чітке значення, слід розуміти їх у значенні «не гірше/ не менше» вказаного. Разом з тим учасником не надано документів які вимагались тендерною документацією. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП Палевский Дмитро Анатолійович у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, Уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Палевский Дмитро Анатолійович невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю код згідно основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Кондиціонер з монтажем), № UA-2024-08-27-003068-a 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП Палевский Дмитро Анатолійович у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.