Період оскарження умов закупівлі - по 21-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 350 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 13 500 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 40 500 UAH |
| Замовник: | Київське квартирно-експлуатаційне управління |
| ЄДРПОУ: | 22991617 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Орап Ольга Григорівна |
| Телефон: | 380633051563 |
| E-mail: | kkeu-tender1@post.mil.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Техноторг» в процедурі відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю за кодом CPV ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-траспортувальне обладнання (Навантажувач) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1) Відповідно до пункту 2 розділу 3 тендерної документації Замовником вимагається у складі пропозиції учасник повинен надати копію договору або заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом тобто містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта). Учасник в складі своєї тендерної пропозиції не надав копію договору або заяви про надання банківської гарантії. 2) Відповідно до підпункту 2 пункту 4 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагається від Учасника довідки з усіх обслуговуючих банків про відсутність простроченої заборгованості за кредитами виданої не раніше ніж за 10 днів до дати розкриття тендерних пропозицій. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції не надав довідку про відсутність простроченої заборгованості за кредитами від банку-гаранта. 3) Відповідно до пункту 10 Додатку 4 до тендерної документації Замовником вимагається від Учасника надання інформації щодо реквізитів банку (банків) у якому (яких) обслуговується учасник. У даному пункті зазначаються реквізити всіх банків (банку) у яких (якому) обслуговується учасник та яким видана банківська гарантія. Учасником в складі своєї тендерної пропозиції надана довідка «Відомості про учасника», де Учасник не зазначив реквізити банку який надав банківську гарантію. 4) Відповідно до підпункту 2 пункту 6 Додатку 3 до тендерної документації Замовником зазначено що учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку в довільній формі стосовно наявності мережі сервісних центрів з обслуговування товару, що пропонується учасником, на території України, в тому числі не більше ніж у 100 кілометрах від місця поставки техніки, вказаного Замовником у тендерній документації, з обов’язковим зазначенням назви, адреси та контактних телефонів цілодобової гарячої лінії такого центру (центрів). Учасник в складі своєї тендерної пропозиції не надав довідку стосовно наявності мережі сервісних центрів. 5) Відповідно до підпункту 4 пункту 6 Додатку 3 до тендерної документації Замовником зазначено що учасник в складі тендерної пропозиції надає оригінал декларації про відповідність технічному регламенту разом з інструкцією з експлуатації/буклетом з описом технічних характеристик даного товару/або сертифікату відповідності на предмет закупівлі з документом/буклетом тощо, що містить опис запропонованих технічних характеристик/або оригінал технічного паспорту, тощо, що містить технічні характеристики товару, що пропонується учасником; при цьому документ, що подається у складі пропозиції має бути завірений заводом-виробником або офіційним ділером на території України, та містити підтвердження усіх технічних та функціональних характеристик, визначених замовником, тобто докладний опис технічних та функціональних характеристик на товар, що пропонується. Учасником в складі своєї тендерної пропозиції надано оригінал декларації про відповідність технічному регламенту яка не завірена підписом уповноваженого представника. Також декларація має посилання на ДСТУ, згідно вимог яких відповідає даний товар. При перевірці було виявлено що : - ДСТУ EN 1175-2:2018 – недіючий; - ДСУ EN 16307-1:2013 – недіючий - ДСУ EN 12053:2001 – недіючий; - ДСУ EN 13059:2002 – недіючий. Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах,що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, Замовник розміщує у сторок, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій , повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Рішенням уповноваженої особи № (ВТ) 030/4 від 28.08.2024 надається учаснику ТОВ «Техноторг» в процедурі відкритих торгів на закупівлю за кодом CPV ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-траспортувальне обладнання (Навантажувач) 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель наступних документів, а саме: - надати копію договору або заяви про надання банківської гарантії; - надав довідку про відсутність простроченої заборгованості за кредитами від банку-гаранта; - внести зміни в довідку «Відомості про учасника»; - надати довідку стосовно наявності мережі сервісних центрів; - внести зміни в декларацію про відповідність технічному регламенту.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.