Період оскарження умов закупівлі - по 11-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 227 300,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 136,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Військова частина А0139 |
ЄДРПОУ: | 07953714 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Сергій Галевський |
Телефон: | +380500413608 |
E-mail: | a0139ua@gmail.com |
Місцезнаходження: | Україна |
1 |
1) У відповідності до вимог пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації (Перелік документів (інформації), які учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції) (далі-Додаток 1 до ТД) на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі в складі своєї пропозиції учасник повинен надати, зокрема: згідно вимог підпункту 4.3 пункту 4 Додатку 1 до ТД: «Лист - гарантія, за підписом керівника або уповноваженої особи виробника запропонованого учасником товару та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), підтверджуючий, що виробник гарантує у термін до 01.10.2024 року поставку Товару, який відповідає вимогам чинного законодавства України, ДСТУ, ТУ виробника або технічної документації передбаченої виробником та умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (із зазначенням Ідентифікатору закупівлі); згідно вимог підпункту 4.4 пункту 4 Додатку 1 до ТД: «Лист - гарантія, за підписом керівника або уповноваженої особи заводу виробника запропонованого учасником Товару та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), яким виробник підтверджує, що гарантійний строк від виробника на Товар складає не менше 12 місяців з моменту приймання Товару та у разі укладання договору за результатами цієї закупівлі (із зазначенням Ідентифікатору закупівлі) із учасником (із зазначенням найменування учасника) - буде забезпечено гарантійне та післягарантійне сервісне обслуговування товару, що є предметом закупівлі, із зазначенням переліку сервісних центрів, у яких буде здійснюватися гарантійне та післягарантійне обслуговування на території України, а також адрес та контактних телефонів таких сервісних центрів». У відповідності до вимог пункту 7 Додатку 1 до ТД учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції «Витяг/виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР). Витяг/виписка повинен: - бути виданий не раніше дати оприлюднення цього оголошення про проведення відкритих торгів (з урахуванням Особливостей); - бути виданий відповідним органом, який має такі повноваження; - містити інформацію про кінцевих бенефіціарних власника (власників). У разі якщо в юридичної особи відомості про кінцевого бенефіціарного власника (власників) не внесені до ЄДР, Учасник додатково повинен подати у складі своєї тендерної пропозиції довідку у довільній формі, що містить обґрунтовану причину відсутності такої інформації. Документ повинен бути підготовлений не раніше дати оприлюднення цього оголошення про проведення відкритих торгів (з урахуванням Особливостей).». 2) Учасник ТОВ "Фірма "APEX"" у складі своєї тендерної пропозиції не подав «Листи – гарантії» виробника запропонованого товару передбачені вимогами підпунктів 4.3-4.4 пункту 4 Додатку 1 до ТД, а також «Витяг/виписку з ЄДР» виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів згідно вимог пункту 7 Додатку 1 до ТД. 3) З метою усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та подання яких передбачалося тендерною документацією, Учасник ТОВ "Фірма "APEX"" повинен подати «Листи – гарантії» виробника запропонованого товару передбачені вимогами підпунктів 4.3-4.4 пункту 4 Додатку 1 до ТД, а також «Витяг/виписку з ЄДР» виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів згідно вимог пункту 7 Додатку 1 до ТД.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.