Період оскарження умов закупівлі - по 11-08-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 273 583,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 367,92 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 01993150 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мирослава Ігорівна Савчук |
| Телефон: | +380661030345 |
| E-mail: | zakupivli.okl@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 76008, Україна, Івано-Франківська область,м. Івано-Франківськ, вул. Федьковича, буд. 91 |
2 |
Вимога про усунення невідповідностей: Згідно Додатку №5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, п.7. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ – згідно із Додатком № 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати, а саме: Додаток №2 до тендерної документації п.4. Сервісне обслуговування товару, запропонованого Учасником повинно здійснюватися кваліфікованим працівником, який має відповідні знання, навички та сертифікований Виробником. На підтвердження Учасник повинен надати гарантійний лист в довільній формі щодо відповідності вимогам, вказаним у вищевказаному пункті та копію сертифікату кваліфікованого працівника, або інших документів, виданих Виробником. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документи не у відповідності згідно Додатку №5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, п.7. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ – згідно із Додатком № 2 до тендерної документації, а саме: Додаток №2 до тендерної документації п.4. Сервісне обслуговування товару, запропонованого Учасником повинно здійснюватися кваліфікованим працівником, який має відповідні знання, навички та сертифікований Виробником. На підтвердження Учасник повинен надати гарантійний лист в довільній формі щодо відповідності вимогам, вказаним у вищевказаному пункті та копію сертифікату кваліфікованого працівника, або інших документів, виданих Виробником. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику у строк визначений Особливостями необхідно привести у відповідність документи згідно Додатку №5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, п.7. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ – згідно із Додатком № 2 до тендерної документації, а саме: Додаток №2 до тендерної документації п.4. Сервісне обслуговування товару, запропонованого Учасником повинно здійснюватися кваліфікованим працівником, який має відповідні знання, навички та сертифікований Виробником. На підтвердження Учасник повинен надати гарантійний лист в довільній формі щодо відповідності вимогам, вказаним у вищевказаному пункті та копію сертифікату кваліфікованого працівника, або інших документів, виданих Виробником.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.