Період оскарження умов закупівлі - по 11-08-2024, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 195 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 950,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КП "Виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства міста Ужгорода" |
ЄДРПОУ: | 03344326 Досьє YouControl |
Сайт: | http://voda.uz.ua |
Контактна особа: | Станіслав Олександрович Карташов |
Телефон: | +380949180473 |
E-mail: | dogovor.uz.voda@gmail.com |
Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область,м. Ужгород, вул. Митна, 1 |
1 |
Повідомлення про усунення невідповідностей. У зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКО-ІНВЕСТ», код ЄДРПОУ 32168412 у тендерній пропозиції на закупівлю: «Запчастини до мацератора Блоку механічного зневоднення осадів за кодом ДК 021:2015:42990000-2 - машини спеціального призначення різні)» (згідно оголошення UA-2024-08-06-001034-a) та відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та пункту 40 Особливостей, прошу виправити виявлені невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель даного повідомлення: Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Інформація про відповідність вимогам статті 16 (Додаток 2 до Тендерної документації): 1. Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): « Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - копія (копії) договору (договорів) та листи з рекомендаціями від контрагентів Учасника, якими підтверджується укладання і виконання Учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) протягом періоду 2020-2023 років. Інформація надається виключно по договору (договорах), який (які) виконано Учасником у повному обсязі або який (які) виконується (виконуються) Учасником на момент проведення цієї процедури закупівлі за умови відсутності у контрагента Учасника зауважень до Учасника по такому договору (договорах), що має бути підтверджено відповідним листом контрагента Учасника. Належним підтвердженням досвіду виконання Учасником аналогічного за предметом закупівлі договору але в обсязі не менше 80% обсягу, що є предметом даної процедури закупівлі: - копій не менше 1 виконаного аналогічного договору на поставку товарів, що є предметом закупівлі, а зокрема, запчастин до мацератора Блоку механічного зневоднення осадів.» Вами у якості підтвердження було надано договір укладений з КП «Івано-Франківськводоекотехпромом» на занальну вартість 62 200, 00 грн. з ПДВ. Очікувана вартість даної закупівлі становить: 195 000,00 грн. з ПДВ. 80 % від очікуваної вартості становитиме не менше 156 000,00 грн. Враховуючи вищенаведене вами підтверджено наявність виконання тільки 1 договору. Для усунення виявлених невідповідностей просимо надати належне підтвердження досвіду виконання Учасником аналогічного за предметом закупівлі договору але в обсязі не менше 80% обсягу, що є предметом даної процедури закупівлі, а саме копію 1 виконаного аналогічних договорів на поставку товарів, що є предметом закупівлі, а зокрема, запчастин до мацератора Блоку механічного зневоднення осадів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.