Період оскарження умов закупівлі - по 06-08-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 80 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 400,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ОДЕСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ МОРСЬКОГО ТРАНСПОРТУ" |
ЄДРПОУ: | 05537354 Досьє YouControl |
Контактна особа: | РУСЛАНА ВАСИЛІВНА ДЗІВІНСЬКА |
Телефон: | +380487293296 |
E-mail: | buh_oplmt@ukr.net |
Місцезнаходження: | 65026, Україна, Одеська область,м. Одеса, вул. Приморська, 45 |
3 |
Щодо виправлення виявлених замовником невідповідностей протягом 24 годин в закупівлі № UA-2024-08-01-003102-a Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля «код ДК 021:2015: 42660000-0 Інструменти для паяння м’яким і твердим припоєм та для зварювання, машини та устаткування для поверхневої термообробки і гарячого напилювання (додаткове обладнання до верстатів)» здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ФОП "ФО-П Глущенко Олександр Степанович ", код ЄДРПОУ/ІПН 3193121050 було виявлено наступні невідповідності: На виконання вимог Додатку 1 до тендерної документації Учасник має довантажити сканкопії таких документів: 1.1.2. Не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі. 2. Інформація щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації. 3. Перелік документів та/або інформації щодо інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. 4. Проект договору заповнений Учасником. 1. Учасник повинен завантажити підтверджуючий документ впродовж встановленого вимогою строку. У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила: 1. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель вищевказаного змісту, у строк, що передбачений пунктом 43 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.