Період оскарження умов закупівлі - по 06-08-2024, 00:00
Закупівля проводиться шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 № 471). Відповідно до пункту 35 Особливостей відкриті торги проводяться із застосуванням електронного аукціону.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 642 500,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 3 212,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Акціонерне товариство "Херсонська теплоелектроцентраль" |
ЄДРПОУ: | 00131771 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.tec.ks.ua |
Контактна особа: | Гриньова Ольга Леонідівна |
Телефон: | 380502030682 |
E-mail: | olhahrynova2023tec@gmail.com |
Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Перелік виявлених невідповідностей: В недотримання вимог пункту 5 Розділу ІІІ та Таблиці 2 до рядка 1 Таблиці 1 Додатка 1 до Тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надано: - довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору № 10/323 від 09.08.2024 (файл «Довідка про виконання аналогічних договорів»); - видаткову накладну № 1996 від 09 березня 2021, підтверджуючу факт поставки пучків трубних за договором № 09/03/1252-МТР від 27.10.2020 (файл «Видаткова Укрнафта»), видаткову накладну № 9342 від 20 вересня 2021, підтверджуючу факт поставки підігрівача кожухотрубного за договором № 756/2021 від 22.07.2021 від 21.07.2021 (файл «ВН міські Теплові мережи»), що не відповідає вимогам Замовника, виходячи з наступного. Відповідно до вимог Таблиці 2 до рядка 1 Таблиці 1 Додатка 1 до Тендерної документації: «** Під аналогічним договором Замовник буде розглядати договір/и на поставку теплообмінника(ів)/маслоохолоджувача(ів)». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 5 Розділу ІІІ Тендерної документації, Таблиця 2 до рядка 1 Таблиці 1 Додатка 1 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник процедури закупівлі має надати: 1.1. Довідку (лист) тощо в довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів) із обов’язковим зазначенням: - найменування контрагента; - коду за ЄДРПОУ контрагента; - предмета договору; - номера, дати укладання договору; - контактних осіб контрагентів (ПІБ, контактний телефон тощо). 1.2. Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) надається: - видаткова(і) накладна(і) та/або накладна(-і), та/або акт(-и) приймання-передачі товару, яка(і) підтверджує(ють) факт поставки Товару, складена(і) відповідно до статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Примітки * Документи, що надані на підтвердження кваліфікаційних критеріїв, без зазначення (із закресленням/заретушуванням) вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, вважаються такими, що відповідають вимогам Тендерної документації, за умови, якщо учасником надано відповідні роз’яснення з зазначенням обґрунтованих причин ненадання даної інформації. ** Під аналогічним договором Замовник буде розглядати договір/и на поставку теплообмінника(ів)/маслоохолоджувача(ів).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.