Період оскарження умов закупівлі - по 30-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 805 500,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 027,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ № 7 М.КРЕМЕНЧУКА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 02539217 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.model.poltava.ua/ |
| Контактна особа: | Ірина Зінченко |
| Телефон: | +380675356617 |
| E-mail: | vpu7_buh@i.ua |
| Місцезнаходження: | 39631, Україна, Полтавська область,м. Кременчук, вул. Вадима Пугачова, буд. 14 |
2 |
Вимога про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, наданих учасником закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕРДЕК" в складі тендерної пропозиції по закупівлі UA-2024-07-25-011230-a за предметом закупівлі ДК 021:2015:42670000-3: Частини та приладдя до верстатів. Керуючись п.43 Постанови Кабінету міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості) та Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) вимагаємо усунути наступні невідповідності в інформації та/або документах, наданих учасником закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНТЕРДЕК" в складі тендерної пропозиції по закупівлі UA-2024-07-25-011230-a за предметом закупівлі ДК 021:2015:42670000-3: Частини та приладдя до верстатів. 1. В наданій тендерній документації відсутній гарантійний лист щодо згоди з умовами закупівлі. 2. Вимогами, наведеними в Примітках до Додатку 1 до Тендерної документації "Інформація про учасника" встановлено, що "Учасник надає інформацію про посадових осіб, які відносяться до керівного складу, а також інших уповноважених осіб (у разі наявності), які мають право на укладання договору про закупівлю із підтверджуючими документами (документи, що підтверджують правомочність на укладання договору про закупівлю). У разі наявності обмежень щодо укладання уповноваженою особою юридичної особи договору, наявності вимоги щодо затвердження договору, коли сума договору перевищує суму, визначену статутом, необхідно надати сканований дозвіл (або інший документ) засновників (або інших осіб), відповідно до положень статуту підприємства." 3. Пунктом 11.3.20 Статуту ТОВ "ІНТЕРДЕК" передбачено надання Загальними зборами згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50% вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу. На підтвердження правомочності директора на укладення договору про закупівлю у разі визнання учасника її переможцем, просимо надати інформацію щодо вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу та, за необхідності, відповідне рішення Загальних зборів (рішення учасника) ТОВ "ІНТЕРДЕК" про надання такої згоди. 4. В довідці вих. № 2907/9 від 29.07.2024 р. щодо незалучення субпідрядників на поставку товару за предметом закупівлі ДК021:2015:42670000-3: Частини та приладдя до верстатів невірно вказаний ідентифікаційний код закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.