Період оскарження умов закупівлі - по 31-07-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 200 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 000,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державний професійно-технічний навчальний заклад «Острозьке вище професійне училище» |
| ЄДРПОУ: | 03071880 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://ovpu.rv.ua/ |
| Контактна особа: | Юлія Хмарук |
| Телефон: | +380971409351 |
| E-mail: | yuliavejna@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 35800, Україна, Рівненська область,м. Острог, вул. Татарська, 122 А |
2 |
Шановний учаснику! Під час розгляду Вашої тендерної пропозиції виявлено наступні невідповідності в інформації та документах, які подані у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) не надано паспорта (всі заповнені сторінки) та довідки про присвоєння коду платника податків (пп. 1.3 п. 1 додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»); 2) не надано фото товару (абз. 5 п. 2 додатку 1 до тендерної документації); 3) довідка про досвід виконання аналогічних договорів не містить інформації про контактний телефон замовника (п. 9 додатку 1 до тендерної документації). Просимо усунути виявлені невідповідності шляхом надання паспорта (всіх заповнених сторінок) та довідки про присвоєння коду платника податків, фото товару, а також оновленої довідки про досвід виконання аналогічних договорів із зазначенням інформації про контактний телефон замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.