Період оскарження умов закупівлі - по 07-07-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 031 270,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 20 312,70 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРИВОРІЗЬКА ТЕПЛОЦЕНТРАЛЬ" |
ЄДРПОУ: | 00130850 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.tec.dp.ua/ |
Контактна особа: | Оксана Загорулько |
Телефон: | +380564990174 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 50014, Україна, Дніпропетровська область,м. Кривий Ріг, вул. ЕЛЕКТРИЧНА, 1 |
1 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей (ТОВ "КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ТРУБОПРОВІДНОЇ АРМАТУРИ І СПЕЦІАЛЬНИХ РОБІТ") 1. Перелік виявлених невідповідностей; 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), ТОВ "КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ТРУБОПРОВІДНОЇ АРМАТУРИ І СПЕЦІАЛЬНИХ РОБІТ"у складі пропозиції надано файл «Довідка (аналогічний договір з підтвердженням)_vz.pdf», в якому міститься договір поставки від 25.04.2023 №3/2504-23, де у п.1.1 зазначено, що невід’ємними частинами цього Договору є рахунок(ки)-фактура(и), видаткові накладні, специфікації. У складі пропозиції Учасника не виявлено рахунку-фактури. 1.2. У складі пропозиції, учасником надано файл «Довідка (аналогічний договір з підтвердженням)_vz.pdf», в якому міститься видаткова накладна від 21.06.2023 №40, в якій відсутня інформація щодо Договору, відповідно до якого вона видана, а також некоректно зазначені сторони (одержувач та платник). 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Відповідно до п.п. 2.1.1 п.2. Додатку ІІ до тендерної документації , учасником надається сканкопія/-ї договору/-ів** про виконання аналогічного/-их за предметом закупівлі договору/-ів**. ** Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). 2.2. Відповідно до п.п. 2.1.2 п.2. Додатку ІІ до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учаснику необхідно надати сканкопію/-ї відгука/-ів від підприємства/-в (замовника/-ів), для якого/-их виконувався/-лись аналогічний/-ні* за предметом закупівлі договір/-ори та/або сканкопії інших документів, які підтверджують виконання договору (частково/повністю). В документах, які зазначені в даному пункті, серед іншого, повинна міститись інформація про номер/-и та дату/-и укладання договору/-ів, сканкопія/-ї якого/-их надана/-ні на виконання вимог підпункту 2.1.1. Додатку ІІ до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати рахунки-фактури, що є невід’ємними частинами до договору, який надано на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 3.2. Надати видаткову накладну від 21.06.2023 №40, оформлену у відповідності до вимог п.п. 2.1.2 п.2 Додатку ІІ до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.