Період оскарження умов закупівлі - по 06-07-2024, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до пункту 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції постанови Кабінету Міністрів України №471 від 12.05.2023 – із змінами
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 126 600,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 633,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Дніпропетровська обласна клінічна лікарня ім. І. І. Мечникова" Дніпропетровської обласної ради" |
| ЄДРПОУ: | 01985423 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Фефелова |
| Телефон: | +380563771947 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49005, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, пл. Соборна, 14 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. 1. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТВІЄНКО ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ (далі учасник) було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1.1. Відповідно до п.1.3. та п.1.5.Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції:1.3.Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та даністворюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" – із змінами та "Про електронні довірчі послуги" – із змінами. Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа та/або скан-копій документів через електронну систему закупівель, тобто тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якого/якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно пункту 1.6. частини 1 розділу ІІІ цієї тендерної документації. Якщо тендерна пропозиція складена лише зі скан-копій документів, кваліфікований електронний підпису часника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі накладається на тендерну пропозицію в цілому. Якщо тендерна пропозиція надана у формі електронного документа, кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі накладається на кожен електронний документ окремо. Якщо пропозиція містить скан-копію(ї) документу(ів) та електронний(і) документ(и), кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі накладається на кожен електронний документ окремо та на тендерну пропозицію в цілому. Замовник перевіряє кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасникапроцедуризакупівлі на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки кваліфікованого електронного підпису зокрема повинні відображатися: прізвище, ім'я та по-батькові (у разі наявності) учасника/особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), повне найменування учасника (для юридичної особи) та ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником/уповноваженою особою учасника процедури закупівлі кваліфікованого електронного підпису або у випадку накладення учасником/уповноваженою особою учасника процедури закупівлі кваліфікованого електронного підпису не на всю тендерну пропозицію* або накладення учасником/уповноваженою особою учасника процедури закупівлі удосконаленого електронного підпису на кваліфікованому сертифікаті або накладання учасником/уповноваженою особою учасника процедуриза купівлі кваліфікованого електронного підпису учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції не підтверджені відповідно до вимог пункту 1.6. частини 1 розділу ІІІ цієї тендерної документації, тендерна пропозиція учасника вважається такою, що не відповідаєвимогам, установленим у тендернійдокументаціївідповідно до абзацу першогочастинитретьоїстатті 22 Закону та підлягає відхиленню на підставі абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Якщо у складі тендерної пропозиції буде наданий один або декілька документів, в тому числі під час виправлення невідповідностей згідно пункту 43 Особливостей, який(які) не будуть містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації. 1.2. Також згідно Додатку № 3 до тендерної документації учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТВІЄНКО ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ повинен був надати завірені учасником копії документу(ів), який(і) підтверджує(ють) досвід повного виконання наданого(их) договору(ів): копія(ї) накладної(их), або акту(ів) приймання-передачі, або лист-відгук від замовника по договору з підтвердженням інформації щодо повного виконання його умов учасником. Учасник надав видаткові накладні до договору № 01/06/2023 від 08.06.23 року по першої специфікації, не на усю суму договору. щоб потвердити повне викання умов договору. 2. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для усунення зазначених невідповідності учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАТВІЄНКО ВІТАЛІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (інформації) в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: Учасник повинен перезавантажити тендерну пропозицію та підписати КЕП. Учасник повинен виконати вимоги Додатку №3 тендерної документації замовника, тобто надати усі видаткові накладі до Договору № 01/06/2023 від 08.06.23 р. на суму 72074,65 грн., щоб підтвердити повне викання умов договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.