Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 141 739,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 708,70 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Поступовий |
Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | Військова частина А 1108 |
ЄДРПОУ: | 08113287 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Хомин Мар'яна Андріївна |
Телефон: | +380978522332 |
E-mail: | tenderprozorro.a1108@post.mil.gov.ua |
Місцезнаходження: | 77777, Україна, Львівська область,місто, вулиця |
1 |
Замовником при проведенні спрощеної закупівлі,у п.3 Додатку 2 до оголошення спрощеної закупівлі зазначена наступна вимога: " Інформація про учасника закупівлі згідно форми наведеної в пункті 1 Додатку 3 до оголошення (додаток №3 до оголошення). У відповідь на дану вимогу Учасник не надав дану інформацію, чим не виконав вимогу Замовника. Також у п. 9 Додатку 2 до оголошення про проведення закупівлі, Замовником вимагалася: «Копія (ї) аналогічного*(их) договору(ів) відповідно до п. 3.1. (не менше одного). На підтвердження поданого(их) договору(ів) надати оригінал листа-відгука*(ів) про співпрацю та фактичне виконання договору від контрагентів, що вказані у довідці п 3.1. Відгук повинен бути виданий не раніше дати оголошення даної закупівлі, бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу, а також містити посилання на договір що виконувався. На підтвердження факту виконання аналогічного*(их) договору(ів), вказаних у довідці п. 3.1. надати видаткові накладні.» Учасником була надана копія аналогічного договору, про те не було надано видаткових накладних, та листа відгука про співпрацю та виконання договору. Відповідно до п.8 Постанови 1275 Замовник У разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Для виправлення даної помилки впродовж 24 годин Учаснику необхідно надати: Заповнений Додаток 3 до оголошення про проведення закупівлі, копії видаткових накладних на підтвердження факту виконання договору, та лист відгук про співпрацю, складений відповідно до вимог, викладених у п. 9 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.