Період оскарження умов закупівлі - по 27-06-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 69 207 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 692 070,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Харківські теплові мережі" |
| ЄДРПОУ: | 31557119 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://hts.kharkov.ua |
| Контактна особа: | Анна Пивоварова |
| Телефон: | +380577588535 |
| E-mail: | pyvovarova.a.y@hts.kh.ua |
| Місцезнаходження: | 61037, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11 |
6 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до п. 2 «Документи, що підтверджують повноваження» Додатку № 6 Тендерної документації, Учасник повинен надати: - заповнену належним чином і підписану уповноваженою посадовою особою учасника процедури закупівлі довідку з інформацією про підприємство учасника процедури закупівлі, оформлена згідно з вимогами Додатку №1; - наказ про призначення керівника. 2. Відповідно до п. 3 «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям» Додатку № 6 Тендерної документації, Учасник повинен надати власну довідку з інформацією про надання послуг аналогічного виду (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; обсягу виконання договору з надання послуг, аналогічних за предметом закупівлі; П.І.П., посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). 3. Відповідно до п. 11 «Інформація про співвиконавця (співвиконавців)» Додатку № 6 Тендерної документації, Учасник повинен надати довідку з інформацією про залучення/незалучення співвиконавця (співвиконавців) до надання послуг. У складі тендерної пропозиції: 1. На виконання вимог п.8 Додатку № 6 Тендерної документації, Учасник: - надав Довідку з інформацією про підприємство учасника процедури закупівлі з невідповідностями до вимог Замовника, а саме інформація про Замовника, наведена у Довідці, не відповідає дійсності; - надав наказ про переведення керівника, а про призначення керівника Учасником не надано. 2. На виконання вимог п. 3 Додатку № 6 Тендерної документації, Учасник надав Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору без зазначення номеру та дати аналогічного договору. 3. На виконання вимог п. 11 Додатку № 6 Тендерної документації, Учасник не надав довідку про залучення/незалучення співвиконавця (співвиконавців) до надання послуг. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Відповідно до п. 2 «Документи, що підтверджують повноваження» Додатку № 6 Тендерної документації, Учасник повинен надати: - заповнену належним чином і підписану уповноваженою посадовою особою учасника процедури закупівлі довідку з інформацією про підприємство учасника процедури закупівлі, оформлена згідно з вимогами Додатку №1; - наказ про призначення керівника. 2. Відповідно до п. 3 «Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям» Додатку № 6 Тендерної документації, Учасник повинен надати власну довідку з інформацією про надання послуг аналогічного виду (з зазначенням назви організації, ідентифікаційного коду за ЄДРПОУ, юридичної адреси; предмету договору, номеру та дати договору, суми договору; обсягу виконання договору з надання послуг, аналогічних за предметом закупівлі; П.І.П., посади, телефону, e-mail посадової особи контрагента, яка відповідала за виконання договору). 3. Відповідно до п. 11 «Інформація про співвиконавця (співвиконавців)» Додатку № 6 Тендерної документації, Учасник повинен надати довідку з інформацією про залучення/незалучення співвиконавця (співвиконавців) до надання послуг.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах в електронній системі закупівель: За результатами розгляду вашої тендерної пропозиції замовником було встановлено невідповідність в інформації та документах, що надані у складі тендерної пропозиції, а саме: - в файлі «відомості учасника» Учасником в порушення вимог п. 2 «Інша інформація» Тендерної документації, не зазначено поштову адресу; - в складі тендерної пропозиції Учасником не надано технічних паспортів на авторизацію від виробника обладнання на насоси мережеві та котлові, пальники; - згідно паспортів та інших документів не вказана наявність частотних перетворювачів на підживлюючі та підвищуючи насоси; - згідно паспортів та інших документів відсутнє підтвердження наявності сепараторів шламу у БМК; - відсутні інструкції з монтажу та експлуатації допоміжного обладнання українською мовою; - Учасник в складі тендерної пропозиції не надав підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям щодо наявності досвіду виконання договорів з постачання саме газових блочно-модульних котелен. На підставі наведеного, керуючись п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178, Вам необхідно усунути виявлені замовником невідповідності, а саме: 1. Довідку, складену у довільній формі, яка повинна містити відомості про учасника, у відповідності до вимог тендерної документації: - повне найменування учасника; - код ЄДРПОУ; - ІПН (у разі наявності); -реквізити (місцезнаходження та/або поштова адреса, контактний телефон, адреса електронної пошти); - інформація про керівника (посада, П.І.Б.); - банківські реквізити; - статус платника податку та платника ПДВ. 2. Авторизацію від виробника обладнання на насоси мережеві, котлові тапальники. 3. Підтвердити наявність частотних перетворювачів на підживлюючі та підвищуючи насоси. 4. Підтвердити наявність сепараторів шламу у БМК. 5. Інструкції з монтажу та експлуатації допоміжного обладнання українською мовою. 6. Інформаційну довідку про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) (не менше одного), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ; прізвище, ім’я та по-батькові відповідальної особи замовника; предмет договору; номер та дата договору; інформація про стан виконання договору (виконано в повному обсязі, тощо). Відсканований оригінал або копія(-ї) аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного) з усіма додатками до нього (які за текстом цього договору є невід’ємними його частинами), який вказано у інформаційній довідці відповідно до підпункту 1.1. п.1 цього додатку**. Оригінал листа(-ів)-відгука(-ів) від контрагента(-ів) в довільній формі з інформацією про належне виконання умов договору, наведеного в довідці про досвід виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) відповідно до підпункту 1.1. п.1 цього додатку. * Аналогічним вважається договір на постачання блочно-модульних котелен. Нагадуємо, що не виправлення виявлених Замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей є підставою для відхилення вашої пропозиції на підставі абзацу 4 підпункту 4 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.