Період оскарження умов закупівлі - по 21-06-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 38 300,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 191,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державна установа "Замкова виправна колонія (№58)" |
| ЄДРПОУ: | 08564771 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юркевич Тетяна Миколаївна |
| Телефон: | +380962656428 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 30300, Україна, Хмельницька область,Ізяслав, вул. Патріотів, 2 |
0 |
При розгляді тендерної пропозиції, наданої ФОП Вакуленком Андрієм Володимировичем, виявлено відсутність у складі тендерної пропозиції документів, подання яких передбачалось тендерною документацією Замовника, а саме: - відповідно до Додатку №1 до тендерної документації Учасником надається лист-згода з проектом договору Замовника (складений Учасником у довільній формі на фірмовому бланку та за підписом уповноваженої особи та містить відбиток печатки); - не додано до тендерної документації лист-відгук про належне виконання аналогічного договору №13/3972 від 10.06.2024 р., на який посилається Учасник. Окрім того, наданий Учасником в тендерній пропозиції документ, а саме гарантійний лист №9 від 19.10.2021 р. щодо захисту довкілля, не відповідає персональним даним заявленого Учасника. Враховуючи наведене вище та згідно частини 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.