Період оскарження умов закупівлі - по 06-05-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 160 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 800,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | 9 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Львівській області |
| ЄДРПОУ: | 38380601 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Іванчишин Адам Русланович |
| Телефон: | +380680538674 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 81000, Україна, Львівська область,Яворівський район, м. Яворів вул. Івана Франка, 3 |
2 |
Учаснику відкритих торгів - ТОВ "ПОСТ-01" Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей по процедурі відкриті торги на закупівлю - «Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 42120000-6 Насоси та компресори (Компресор повітряний високого тиску)» Пунктом 43 Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі по тексту документації – Постанова про особливості закупівель або особливості) передбачено: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Враховуючи дане положення Постанови вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності, а саме: 1. НЕВІДПОВІДНІСТЬ №1. 1.1. перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу тендерної документації: Пунктом 1.2. та п. 1.3. Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації передбачалось: "1.2. У випадку, якщо для постачання товару буде використовуватись власний автотранспорт (далі по тексту - ТЗ), учасник подає: - документи, що підтверджують право власності (технічний паспорт, або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, або договір купівлі-продажу, або інший документ, що підтверджує право власності) (в зазначених документах має чітко зазначатися ТЗ, якими володіє учасник). 1.3. У випадку, якщо для постачання товару буде використовуватись не власний автотранспорт (далі по тексту - ТЗ), учасник подає: - договір оренди / або договір надання послуг з перевезення / або інший документ, що підтверджує право користування ТЗ (в зазначених документах має чітко зазначатися ТЗ, якими користується учасник). - технічний паспорт, або свідоцтво про реєстрацію ТЗ (в зазначених документах має чітко зазначатися власник ТЗ, якими користується учасник)". Учасником у поданій довідці про наявність матеріально-технічної бази зазначено про наявність 2-х власних автомобілів та 1-го орендованого. Проте, учасником не надано належних документів, які підтверджують право власності на 2-а автомобілі. А саме, на власні автомобілі подано НЕ ПОВНІ КОПІЇ СВІДОЦТВ ПРО РЕЄСТРАЦІЮ ТЗ. Окрім того на орендований автомобіль учасником взагалі не подано жодного документа згідно вимог. А саме, ВІДСУТНІ: - договір оренди / або договір надання послуг з перевезення / або інший документ, що підтверджує право користування ТЗ (в зазначених документах має чітко зазначатися ТЗ, якими користується учасник). - технічний паспорт, або свідоцтво про реєстрацію ТЗ (в зазначених документах має чітко зазначатися власник ТЗ, якими користується учасник) 1.2. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.2.1. Надати (завантажити в електронну систему): - Щодо власних автомобілів надати документи, що підтверджують право власності (технічний паспорт, або свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, або договір купівлі-продажу, або інший документ, що підтверджує право власності) (в зазначених документах має чітко зазначатися ТЗ, якими володіє учасник). - Щодо орендованого автотранспорту (далі по тексту - ТЗ), надати: - договір оренди / або договір надання послуг з перевезення / або інший документ, що підтверджує право користування ТЗ (в зазначених документах має чітко зазначатися ТЗ, якими користується учасник). - технічний паспорт, або свідоцтво про реєстрацію ТЗ (в зазначених документах має чітко зазначатися власник ТЗ, якими користується учасник)".
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.