Період оскарження умов закупівлі - по 05-05-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 303 730,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 037,30 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Квартирно-експлуатаційний відділ м. Суми |
| ЄДРПОУ: | 26622590 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Школа |
| Телефон: | +380542617323 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна |
6 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1.В Додатку №4 тендерної документації «Письмова згода учасника» в пункті 1 треба зазначити назву предмета закупівлі та пункті 2 треба зазначити предмет закупівлі згідно оголошення про закупівлю. Учасник в складі своєї тендерної пропозиції вказав не повну назву предмета закупівлі. 2. В Додатку №6 Лист-згода на обробку персональних даних є вільне поле для самостійного заповнення Учасником предмета закупівлі. Учасник в складі тендерної пропозиції вказав не повну назву предмета закупівлі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Письмову згоду учасника з вказаним правильним предметом закупівлі в пункті 1 та пункті 2 Додатку № 4 тендерної документації.. 2. Лист-згода на обробку персональних даних згідно додатку №6 тендерної документації з вказаним правильним предметом закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.