Період оскарження умов закупівлі - по 30-04-2024, 00:00
Строк поставки: протягом 60 календарних днів з дати отримання Постачальником письмової заявки Покупця у період з дати укладання договору по 31.12.2024 року. Забезпечення тендерних пропозицій та забезпечення виконання договору про закупівлю, при укладанні договору з переможцем - не вимагається. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – 1%. Тендерна пропозиція учасника, ціна якої буде вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена в оголошенні про проведення відкритих торгів буде відхилена.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 460 487,50 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 4 604,88 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Публічне Акціонерне Товариство "Центренерго" |
ЄДРПОУ: | 22927045 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.centrenergo.com |
Контактна особа: | Темнохуд Андрій Іванович |
Телефон: | 380504479384 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 08711, Україна, Київська область,смт Козин, Обухівський район, ВУЛИЦЯ РУДИКІВСЬКА, будинок 49 |
1 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником процедури закупівлі ТОВ НВП «ТЕХСЕРВІС» не надано документ або його копія (для юридичних осіб), що підтверджує повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі на підписання договору про закупівлю в разі визнання його переможцем процедури закупівлі. Враховуючи те, що Учасником не надано Статут Товариства - неможливо встановити наявність повноважень чи обмежень щодо укладення договору за результатами даної процедури закупівлі, в разі визнання ТОВ НВП «ТЕХСЕРВІС» переможцем. 1.2. Учасником не надана довідка в довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням номеру та дати укладання договору (договорів), найменування контрагента (контрагентів) та предмету договору. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 1 Розділу 3 Тендерної документації 2.2. п. 5 Розділу 3 тендерної документації (Додаток №2 до тендерної документації). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учасник повинен надати документ (для юридичних осіб), що підтверджує повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі на підписання договору про закупівлю в разі визнання його переможцем процедури закупівлі (якщо такі повноваження посадової особи учасника процедури закупівлі не закріплені в статутних документах учасника або встановлені обмеження на підписання договорів (угод) (протокол або виписка, або витяг з протоколу загальних зборів засновників, або спостережної чи наглядової ради та ін., або рішення засновників, тощо). 3.2.Учасник повинен розмістити довідку в довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням номеру та дати укладання договору (договорів), найменування контрагента (контрагентів) та предмету договору. *Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір на постачання частин підіймально-транспортувального обладнання.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.