Період оскарження умов закупівлі - по 20-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 199 780,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 998,90 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 04056919 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Гранацька Олександра Юріївна |
Телефон: | 0487228109 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65026, Україна, Одеська область,ОДЕСА, Думська площа, 1 |
5 |
1. Відповідно Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації “Кваліфікаційні критерії, вимоги та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника, від Учасника” вимагалось, на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати: 1. Довідку про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)* за предметом закупівлі (не менше одного договору) за Формою 1. 2. Скановану копію вказаного договору (договорів)* та документу (документів), що підтверджує (-ють) своєчасне та належне виконання учасником умов договору(-ів), зазначеного (-их) у довідці: сканована копія накладної/видаткової накладної (накладних/видаткових накладних), або інший підтверджуючий документ). (Договір, та документи що підтверджують виконання договору, надають у вигляді сканованої копії з оригіналу документа/або їх копій завірених Учасником)** *Під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний договір з продажу циркуляційних насосів. *Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій») Дата засвідчення копій не повинна бути ранішою ніж дата оприлюднення оголошення про закупівлю. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку Вих1904/10 від 19.04.2024 “Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору, (договорів)” за формою №1, що визначена Розділом 1 Додатку 1. У колонці номер, дата договору та предмет договору відсутній предмет договору, у колонці документ(и), що підтверджують виконання договору зазначено “видаткова накладна”, але не зазначено реквізитів документу № та дати. Крім того, учасником надано договір № 21031201 від 16.03.2021 р. у вигляді засвідченої копії, яка додатково підписана КЕП. Аналогічний договір та видаткова на є електронним документом. Сканована копія документа з підписом уповноваженої особи, завіреним печаткою, може бути зроблена тільки з паперового документа. Тобто учасник має роздрукувати документ, підписати рукою, завірити і сканувати. Для виправлення зазначеної невідповідності учаснику необхідно надати виправлену довідку за Формою 1 (Розділ 1 Додатку 1 до тендерної документації), у якій буде міститись вся інформація відповідно вимог замовника, а також надати скановану копію договору та видаткової накладної завірену відповідно вимог тендерної документації (*Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій») Дата засвідчення копій не повинна бути ранішою ніж дата оприлюднення оголошення про закупівлю.) 2. Пунктом 2 Розділу 3 “Інші вимоги до учасників” Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання Довідки у довільній формі, яка містить відомості про Учасника*: - код ЄДРПОУ/ІПН Учасника, - керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові); - місцезнаходження Учасника, - телефон/факс, електронна адреса, - банківські реквізити. (додатково може містити відомості які учасник вважає необхідним зазначити) Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку відомості про учасника вих.№ 1904/02 від 19.04.2024. Надана довідка не містить пункту “місцезнаходження Учасника”. Для виправлення невідповідності учаснику необхідно надати виправлену відповідно до вимог тендерної документації довідку вих. № 1904/02 від 19.04.2024, зокрема додати пункт місцезнаходження Учасника. 3. Пунктом 1 Розділу III Тендерної документації встановлено, що Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан - копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог, у тому числі: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти удосконалений електронний підпис (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію; 3) якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, КЕП або УЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо; 4) якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП або УЕП на тендерну пропозицію в цілому, та на кожен електронний документ окремо. Крім того, вимоги щодо подання деяких документів визначено у Додатку 1 до тендерної документації. Учасником у складі тендерної пропозиції всі документи подано у вигляді електронного документу (підписано КЕП), але при цьому не всі документи є електронними документами в розумінні Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”, та відповідно вимог тендерної документації повинні подаватись у іншій формі ніж подано Учасником, а саме відповідно вимог встановлених у Додатку 1 до Тендерній документації та у формі встановленій частиною 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” Розділу III Тендерної документації. Для виправлення зазначеної невідповідності, учаснику необхідно: документи, які не є електронним документом в розумінні Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”, документи, які повинні відповідно вимог тендерної документації подаватись у вигляді сканованої копії з оригіналу документа/або їх копій завірених Учасником, привести у відповідність до вимог визначених частиною 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” Розділу III Тендерної документації та вимог встановлених у Додатку 1 до Тендерній документації до таких документів. Документи, що подаються у вигляді сканованих копій з оригіналів документів/сканованих копій завірених учасником не потребують накладання КЕП. При поданні документів, врахувати, що усі організаційно-розпорядчі документи, які учасники подають у складі тендерної пропозиції, незалежно від їх виду та видавника, повинні бути оформлені з дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163-2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів», у тому числі до пункту 5.26 зазначеного ДСТУ. Документи тендерної пропозиції повинні бути чіткими та відображати підписи та печатки, у тому числі нотаріальне посвідчення документів.
1. Пунктом 4 Розділу 3 “Інші вимоги до учасників” Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання учасником Статуту або іншого установчого документу з останніми змінами (у разі їх використання) або у діючий редакції (документ надається у вигляді сканованої копії з оригіналу документа/або його копії завіреної Учасником*)/або код доступу до сканованої копії установчого документу Учасника на офіційному сайті Міністерства юстиції України, надається у разі відкриття доступу до державних реєстрів. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію документа щодо рішення засновників про створення такої юридичної особи (вимога стосується учасника – юридичної особи). Частиною 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” Розділу III “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” Тендерної документації встановлено, що усі організаційно-розпорядчі документи, які учасники подають у складі тендерної пропозиції, незалежно від їх виду та видавника, повинні бути оформлені з дотриманням вимог Національного стандарту України ДСТУ 4163-2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів». Дата завірення копій документів (Статут, Наказ на призначення, тощо) повинна бути не ранішою ніж дата оприлюднення оголошення про закупівлю. Учасником у складі тендерної пропозиції надано копію Статуту, на якій проставлено підпис та печатку. При цьому копія Статуту не містить елементи передбачені ДСТУ (згідно з оригіналом, найменування посади, власного імені та прізвища особи що засвідчує копію, дата засвідчення копії) Для усунення невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, завантажити копію Статуту, яка буде відповідати вимогам тендерної документації. Згідно пункту 5.26 ДСТУ 4163-2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів» (Далі- ДСТУ) зазначається, що відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій». 2. Частиною 1 Розділу IIІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції встановлено: Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується одним з наступних документів: випискою з протоколу засновників та/або наказом про призначення та/або довіреністю та/або дорученням (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника) або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції. Для фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця: не вимагається. Учасником не надано жодного документу на підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника. Для виправлення невідповідності необхідно надати один з наступних документів: виписку з протоколу засновників та/або наказом про призначення та/або довіреністю та/або дорученням (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника) або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції. У разі подання сканованої копії документа вона повинна бути завірена відповідно до вимог тендерної документації. 3. Відповідно Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації “Кваліфікаційні критерії, вимоги та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника, від Учасника” вимогалось: На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати: 1. Довідка про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)* за предметом закупівлі (не менше одного договору) за Формою 1. 2. Сканована копія вказаного договору (договорів)* та документу (документів), що підтверджує (-ють) своєчасне та належне виконання учасником умов договору(-ів), зазначеного (-их) у довідці: сканована копія накладної/видаткової накладної (накладних/видаткових накладних), або інший підтверджуючий документ). (Договір, та документи що підтверджують виконання договору, надають у вигляді сканованої копії з оригіналу документа/або їх копій завірених Учасником)** *Під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний договір з продажу циркуляційних насосів. *Відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчують відбитком печатки юридичної особи, структурного підрозділу (служби діловодства, служби кадрів, бухгалтерії тощо) юридичної особи або печатки «Для копій») Дата засвідчення копій не повинна бути ранішою ніж дата оприлюднення оголошення про закупівлю. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано довідку за формою №1, що визначена Розділом 1 Додатку 1, у документі під назвою “Довідка про виконання аналогічних договорів” містить “Таблиця відповідності”, а також не надано Скановану копію вказаного договору (договорів)* та документу (документів), що підтверджує (-ють) своєчасне та належне виконання учасником умов договору(-ів), зазначеного (-их) у довідці: сканована копія накладної/видаткової накладної (накладних/видаткових накладних), або інший підтверджуючий документ). (Договір, та документи що підтверджують виконання договору, надають у вигляді сканованої копії з оригіналу документа/або їх копій завірених Учасником). У складі тендерної пропозиції надано договір поставки від «01» серпня 2023 р. № 01082023/2, у якому не зазначено предмет закупівлі, зазначено, що дані, необхідні для організації поставок, визначаються у специфікаціях, які оформляються на кожну партію Товару і є невід’ємними частинами даного Договору. Специфікації у складі пропозиції відсутні. Видаткові накладні надані на підтвердження виконання договору не відповідають предмету закупівлі. Для виправлення зазначеної невідповідності учаснику необхідно надати довідку за Формою 1 (Розділ 1 Додатку 1 до тендерної документації), Скановану копію вказаного договору (договорів)* та документу (документів), що підтверджує (-ють) своєчасне та належне виконання учасником умов договору(-ів), зазначеного (-их) у довідці: сканована копія накладної/видаткової накладної (накладних/видаткових накладних), або інший підтверджуючий документ). (Договір, та документи що підтверджують виконання договору, надають у вигляді сканованої копії з оригіналу документа/або їх копій завірених Учасником). Під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний договір з продажу циркуляційних насосів Документ повинно бути оформлено з урахуванням вимог Розділу IIІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. 4. Пунктом 2 Розділу 3 “Інші вимоги до учасників” Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання Довідки у довільній формі, яка містить відомості про Учасника*: - код ЄДРПОУ/ІПН Учасника, - керівництво (посада, прізвище, ім’я, по батькові); - місцезнаходження Учасника, - телефон/факс, електронна адреса, - банківські реквізити. (додатково може містити відомості які учасник вважає необхідним зазначити) Учасником у складі тендерної пропозиції не надано зазначену довідку. Для виправлення невідповідності учаснику необхідно завантажити довідку передбачену пунктом 2 Додатку 3 “Інші вимоги до учасників” відповідно до вимог тендерної документації. Документ повинно бути оформлено з урахуванням вимог Розділу IIІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. 5. Пунктом 6 Розділу 3 “Інші вимоги до учасників” Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання заповненої форми “Таблиця відповідності” (Додаток №4 до тендерної документації). Учасником у складі тендерної пропозиції надано Форму “ТАБЛИЦЯ ВІДПОВІДНОСТІ” Вих. №220424/4 від 22 квітня 2024р., яка містить найменування фірми, моделі, натомість не містить зображення, а також не містить технічних та якісних характеристик запропонованого товару. Для виправлення невідповідності необхідно надати виправлену форму “ТАБЛИЦЯ ВІДПОВІДНОСТІ” вихідний № 220424/4 від 22 квітня 2024р., яка буде заповнена у відповідності до вимог тендерної документації. 6. Пунктом 5 Розділу 3 “Інші вимоги до учасників” Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання лист-згоду у довільній формі про згоду з усіма умовами проекту договору що міститься у Додатку №3 до тендерної документації. Учасником надано письмове погодження учасника з проектом договору про закупівлю згідно предмета закупівлі від 22.04.2024 року вих № 220424/3, у якому додано інформацію про можливість форс мажорних обставин у військовий час на українських кордонах щодо терміну постачання товару в Україну. У зв’язку з чим, інформацію викладену у довідці не надано у стверджувальній формі. Для виправлення виявленої невідповідності учаснику необхідно виправити довідку від 22.04.2024 року №220424/3 та написати згоду з проектом договору у стверджувальній формі, відповідно встановленої вимоги замовника. Документ повинен бути оформлен з урахуванням вимог Розділу IIІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.