Період оскарження умов закупівлі - по 08-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 855 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 4 275,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Український науково-дослідний інститут спеціальної техніки та судових експертиз Служби безпеки України |
ЄДРПОУ: | 20001993 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ssu.gov.ua |
Контактна особа: | Павло Бондаренко |
Телефон: | +0444227792 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03113, Україна, м. Київ,місто Київ, вул.М.Василенка 3 |
0 |
Повідомлення від 11.04.2024 з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «СКЛАД СЕРВІС КИЇВ» 1. Найменування замовника: Український науково-дослідний інститут спеціальної техніки та судових експертиз Служби безпеки України. 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 20001993. 3. Місцезнаходження замовника: м. Київ. 4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2024-04-03-010724-а. 5. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю підіймально-транспортувального обладнання – навантажувач дизельний вантажопідйомністю 2,5 т в електронній системі «Prozorro» зареєстровано 1 (одну) тендерну пропозицію. Уповноваженою особою виявлено невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «СКЛАД СЕРВІС КИЇВ» до вимог тендерної документації: 5.1. Відсутній Статут підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція). 5.2. Відсутній витяг/виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, який повинен бути виданий не раніше дати оприлюднення цього оголошення про проведення відкритих торгів (з урахуванням Особливостей). 5.3. Лист-гарантія, який містить інформацію про те, що населений пункт, який є місцезнаходженням учасника або походженням предмета закупівлі, який закуповується замовником згідно з умовами цього оголошення, не визнано в умовах воєнного стану тимчасово окупованою територію рішенням РНБО, яке введено в дію указом Президента України. 6. Посилання на вимоги тендерної документації (затвердженої уповноваженою особою від 15.08.2023 № 70), щодо яких виявлені невідповідності. 6.1. Пункт 7 додатку 1 до тендерної документації (перелік документів (інформації), які учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції) передбачає надання учасником Статуту підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція). У випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 додатково необхідно надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги. 6.2. Пункт 8 додатку 1 до тендерної документації (перелік документів (інформації), які учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції) передбачає надання учасником витягу/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (далі – ЄДР). Витяг/виписка повинен: - бути виданий не раніше дати оприлюднення цього оголошення про проведення відкритих торгів (з урахуванням Особливостей); - бути виданий відповідним органом, який має такі повноваження; - містити інформацію про кінцевих бенефіціарних власника (власників). У разі якщо в юридичної особи відомості про кінцевого бенефіціарного власника (власників) не внесені до ЄДР, Учасник додатково повинен подати у складі своєї тендерної пропозиції довідку у довільній формі, що містить обґрунтовану причину відсутності такої інформації. Документ повинен бути підготовлений не раніше дати оприлюднення цього оголошення про проведення відкритих торгів (з урахуванням Особливостей). 6.3. Пункт 12 додатку 1 до тендерної документації (перелік документів (інформації), які учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції) передбачає надання Листа-гарантії, який містить інформацію про те, що населений пункт, який є місцезнаходженням учасника або походженням предмета закупівлі, який закуповується замовником згідно з умовами цього оголошення, не визнано в умовах воєнного стану тимчасово окупованою територію рішенням РНБО, яке введено в дію указом Президента України. 7. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 7.1. Статут підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція). 7.2. Витяг/виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. 7.3. Лист-гарантія, який містить інформацію про те, що населений пункт, який є місцезнаходженням учасника або походженням предмета закупівлі, який закуповується замовником згідно з умовами цього оголошення, не визнано в умовах воєнного стану тимчасово окупованою територію рішенням РНБО, яке введено в дію указом Президента України. ВИРІШИВ: 1. На підставі частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 40 постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ТОВ «СКЛАД СЕРВІС КИЇВ». 2. Оприлюднити повідомлення у встановленому порядку.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.