Період оскарження умов закупівлі - по 08-04-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 390 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 950,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Бучацька міська лікарня" Бучацької міської ради |
ЄДРПОУ: | 02000547 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Бучацька міська лікарня Бучацької міської ради |
Телефон: | +0354424649 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 48402, Україна, Тернопільська область,місто Бучач, Вул. Генерала Шухевича, буд. 48 |
12 |
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ «16» травня 2024 р. №29 м. Бучач Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону), Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням КНП «Бучацька міська лікарня» Бучацької міської ради Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Найменування замовника.: Комунальне некомерційне підприємство «Бучацька міська лікарня» Бучацької міської ради 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 02000547 3. Місцезнаходження. Україна, 48402, Тернопільська область, Чортківський район , м Бучач, вул. Генерала Шухевича ,48 4.Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади Щодо прийняття рішення про розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником закупівлі невідповідностей в інформації та документах, подання яких вимагалось тендерною документацією, та які були виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "НВП "Промтехгруп" в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю ДК 021-2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої - Кондиціонери з їх монтажем (установкою) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 1 підпункту 3.1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: аналогічний договір та довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). 2) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Вирішив: Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог пункту 40 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Уповноважена особа Марія ЮРИНЦ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.