Період оскарження умов закупівлі - по 06-04-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 131 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 655,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство Дніпропетровської обласної ради «Аульський водовід» |
| ЄДРПОУ: | 34621490 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://www.aulivoda.org.ua/ |
| Контактна особа: | Незять Вікторія |
| Телефон: | 380974448434 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 52300, Україна, Дніпропетровська область,смт Аули, комплекс будівель та споруд № 2 |
2 |
Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами та доповненнями), КП ДОР «Аульський водовід» (надалі-Замовник) вимагає усунути невідповідності, які виявлені при розгляді тендерної пропозиції учасника, ТОВ "УКРЕКОПРОМ ПЛЮС" (надалі-Учасник) з предмета закупівлі: Насос та частини до насосів (ДК 021:2015 – 42120000-6 - Насоси та компресори) (оголошення № UA-2024-04-01-007471-a) (далі-Закупівля). Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: 1. Відповідно до вимоги абзацу 2 підпункту 2 пункту 1 розділу 3 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен надати сканований оригінал статуту (останні зміни) та опис до статуту (останні зміни) або інший установчий документ (крім випадку якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту - у такому разі надати копію рішення загальних зборів учасників або рішення засновника (учасника) тощо про здійснення діяльності на підставі модельного статуту). На відповідність вищезазначеній вимозі Учасник у складі своєї тендерної пропозиції такий документ не надав. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у електронну систему закупівель сканований оригінал статуту (останні зміни) та опис до статуту (останні зміни) або інший установчий документ (крім випадку якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту - у такому разі надати копію рішення загальних зборів учасників або рішення засновника (учасника) тощо про здійснення діяльності на підставі модельного статуту). 2. Відповідно до вимог тендерної документації, Учасник повинен надати гарантійний лист щодо встановлення та пуску запропонованого товару за місцем його встановлення та експлуатації та здійснення в подальшому його ремонт та сервісне обслуговування. Гарантійний термін обслуговування повинен становити не менше 12 місяців з моменту поставки товару. На відповідність вищезазначеній вимозі Учасник у складі своєї тендерної пропозиції такий документ не надав. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у електронну систему закупівель гарантійний лист щодо встановлення та пуску запропонованого товару за місцем його встановлення та експлуатації та здійснення в подальшому його ремонт та сервісне обслуговування. Гарантійний термін обслуговування повинен становити не менше 12 місяців з моменту поставки товару. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності виявлені замовником, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.