Період оскарження умов закупівлі - по 31-03-2024, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 2 490 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 24 900,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Володимирський ринок" |
| ЄДРПОУ: | 01565129 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Мальчик Тарас Юрійович |
| Телефон: | 380445290101, 380673226553 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 03150, Україна, Київська область,Київ, Антоновича, 115 |
5 |
Шановний учаснику! Під час розгляду Вашої тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації/документах, що подані Вами у складі тендерної пропозиції, подання яких передбачається тендерною документацією, а саме щодо: 1. Згідно з п. 2.6 Розділу II Технічні характеристики - Інше (аркуш 35 тендерної документації)-Додатку 2 до тендерної документації щодо технічної специфікації (вимог)–Учасник має надати проектні креслення та візуалізацію елементів облаштування холодильного обладнання з декількома варіантами декорацій. Конструкція для розміщення обладнання повинна відповідати Схемі візуалізованого зоображення облаштування торгівельних рядів секції «Молочна продукція та птиця». Разом з тим до поданої Вами пропозиції вищевказані документи не вбачаються. При цьому Вами не відображені характеристики обладнання, з врахуванням наведеної інформації до обладнання у розділі II Технічні характеристики Додатку 2 до тендерної документації. Рекомендуємо: надати проектні креслення та візуалізацію елементів облаштування холодильного обладнання з декількома варіантами декорацій у скан-копії вищевказаних документів, та інформацію про характеристики обладнання - у вигляді документу формату PDF, шляхом їх завантаження в електронну систему закупівель. 2. Згідно до Додатку 2 до тендерної документації щодо технічної специфікації (аркуш 35 тендерної документації) – у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати: Гарантійний лист про те, що якщо обладнання виявиться неякісним або таким, що не відповідає технічним умовам даної закупівлі, Учасник (Постачальник) зобов’язаний замінити це обладнання в термін не більше 5 (п’яти) робочих днів. Всі витрати, пов’язані із заміною обладнання неналежної якості (транспортні витрати, тощо) несе Учасник (Постачальник); та також Гарантійний лист на дотримання якісних (технічних) та інших вимог документації. Дані документи (гарантійні листи) Вами до пропозиції не надані. Рекомендуємо: надати гарантійні листи у скан-копії вищевказаних документів у вигляді файлу формату PDF, шляхом їх завантаження в електронну систему закупівель. 3. Щодо форми Тендерної пропозиції (Додаток 1 до тендерної документації, аркуші 30-31 тендерної документації). Згідно вимог даного Додатку 1 – Учасник не повинен відступати від даної форми та заповнює всі пусті необхідні графи, рядки. Разом з тим, подана Вами тендерна пропозиція (від 01.04.2024р.) не відповідає вказаній формі, у поданому Вами документі (тендерній пропозиції) самостійно Вами додана наступна інформація: умови оплати, гарантія, та термін поставки, що не відповідає вказаній формі Додатку 1. При цьому, в поданій Вами тендерній пропозиції відсутня інформація, яка відображена у даній формі Додатку № 1, а саме яка вказана на аркуші 32 тендерної документації (зокрема з пункту 1 по пункт 7) даного Додатку 1, тобто взагалі відсутня. Згідно до Додатку 2 до тендерної документації, зокрема розділу II Технічні характеристики даного Додатку, а також внесеної інформації до електронних полів про закупівлю в кількісному відображенні - передбачено закупівля обладнання в кількості 36 штук, - з яких, згідно інформації Додатку 2 Розділу II Технічні характеристики: холодильні вітрини кубічної форми (із зазначеними відповідними характеристиками та комплектуючими) – в кількості 12 штук; Розрахунковий прилавок кубічної форми в стилі кубічних вітрин з вбудованими полицями та ящиками для персоналу - в кількості 2 штуки; Комплект підлогових дерев’яних щитків для 12 вітрин – один (тобто кількість - 1 штука); Індивідуальні шафи для зберігання особистих речей торгового персоналу - кількість - 20 штук; комплект декорацій для опорних колон - один (тобто - 1 штука). Таким чином, в кількісному виразі у поданій Вами тендерній пропозиції має бути відображено перелік обладнання у вищеперерахованому кількісному виразі, та в підсумку складати 36 штук. Тобто найменування обладнання в пропозиції (в кількості штук) у таблиці форми Додатку 1 - повинно відповідати вищевказаному кількісному відображенню. Як приклад: холодильні вітрини-прилавки мають бути в сукупності із складовими перерахованими зазначеними комплектуючими (бічні панелі, герметичними перегородками, монтажних матеріалів, та інше) та в підсумку відображатись у пропозиції в наступних одиницях виміру - Кількість 12 шт., із зазначенням по них вартості. Як приклад: металеві шухляди в підсумку відображатись у пропозиції в одиницях виміру - Кількість - 20 шт., із зазначенням по них вартості. Зазначене стосується і іншого в пропозиції обладнання: Комплект підлогових дерев’яних щитків для 12 вітрин – Кількість 1 шт., декорація двох колон торгівельного місця – Кількість 1 шт., прилавок розрахунковий 0,6 «CRACIA» - 2 шт. Рекомендуємо: привести у відповідність документи з врахуванням вищевказаних зауважень та усунути такі невідповідності в електронній системі закупівель і надати, скан-копію вищевказаного документу у вигляді файлу формату PDF., шляхом його завантаження в електронну систему закупівель. 4. На виконання таблиці 1 п.2.1. Додатку 3 до тендерної документації щодо надання копій договорів, з врахуванням поданої довідки від 29.09.2024 вами надано Договір з ТОВ «М’ясний майстер» від 05.07.2021 року, разом з видатковими накладними. Разом з тим договором передбачено вартість Договору на підставі специфікацій. Зазначені специфікації не надано. Також надано Договір з КП «Володимирський ринок» від 13.08.2019 № 1507-19/ разом з рахунком на оплату. В свою чергу є необхідним на виконання даного договору з врахуванням п.2.1 Додатку 3 тендерної документації надати докази його виконання (акти приймання-передачі товару, видаткові накладні, тощо). Рекомендуємо: надати специфікацію до договору з ТОВ «М’ясний майстер» від 05.07.2021, а до Договору з КП «Володимирський ринок» від 13.08.2019 № 1507-19/ - акт приймання-передачі товарів або видаткову накладну, тощо) у вигляді скан-копії вищевказаних документів у форматі PDF, шляхом їх завантаження в електронну систему закупівель, або за її відсутності надати відповідні пояснення. 5. Згідно до пункту 8 Таблиці № 2 Додатку 3 до тендерної документації (Інші документи, що має надати Учасник), (аркуш 39 тендерної документації) – Учасник повинен надати у електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції – Довідку з банку про відкриті рахунки Учасника, які будуть внесені до договору та за якими буде здійснюватись оплата. В свою чергу дана Довідка з банку у складі пропозиції Вами не надана. Рекомендуємо: надати Довідку з банку про відкриті рахунки ПрАТ «Укпостач» у вигляді скан-копії вищевказаного документу у форматі PDF. шляхом її завантаження в електронну систему закупівель. 7. Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації (аркуш 43 тендерної документації)-Спосіб*підтвердження Учасником процедури закупівлі відсутності підстав, встановлених пунктом 47 Особливостей в електронній системі та під час подання тендерної пропозиції (пункт 11) - Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Рекомендуємо: надати Довідку згідно абзацу 14 п. 47 Особливостей про те, що ПрАТ «УКпостач» не має не виконаних своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що б привело до його дострокового розірвання і було б застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Дану довідку надати у вигляді скан-копії у форматі PDF, шляхом її завантаження в електронну систему закупівель. 8. Згідно до п. 3.1.5.9. розділу 3 тендерної документації (аркуш 7 тендерної документації) – пропозиція учасника подається з проєктом договору, згідно до Додатку 6. Рекомендуємо: надати проєкт договору згідно до додатку 6 тендерної документації, у форматі PDF шляхом його завантаження в електронну систему закупівель. Зважаючи на вищевикладене, для усунення даних невідповідностей - рекомендуємо Вам усунути такі невідповідності в електронній системі закупівель і надати необхідні скан-копії вищевказаних передбачених документу(ів) у вигляді файлів формату PDF сканованої копії з оригіналу документу або документу, виданого Вам у вигляді копії. Додатково зазначаємо, що згідно до п. 3.1.8.4. тендерної документації у разі відсутності в тендерній пропозиції Учасника будь-яких документів, що вимагаються тендерною документацією Замовника, Учасник надає письмове роз’яснення щодо їх відсутності з вказанням причини та/або посиланням на нормативні акти.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.