Період оскарження умов закупівлі - по 30-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 109 205,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 092,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Національний університет біоресурсів і природокористування України |
ЄДРПОУ: | 00493706 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ткачук Вадим Анатолійович |
Телефон: | 380445278930 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03041, Україна, Київська область,Київ, Героїв Оборони, 15 |
4 |
На виконання вимог п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах учасника ТОВ "АВТОМАШТЕХ" по закупівлі 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Підіймально-транспортувальне обладнання різне) з наступною інформацією: Відповідно до умов тендерної документації під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований / удосконалений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цієї документації. Для усунення виявлених невідповідностей учасник ТОВ "АВТОМАШТЕХ" повинен подати вищезазначені документи відповідно до предмету закупівлі
На виконання вимог п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТО КОМПЛЕКТ" по закупівлі 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Підіймально-транспортувальне обладнання різне) з наступною інформацією: Замовник, відповідно до умов тендерної документації вимагає від учасника подання у складі тендерної пропозиції документів, зокрема: - копії не менше 1 (одного) виконаного договору з вищим навчальним закладом, або іншим підприємством та додатки до нього; - копії документів, що підтверджують виконання зобов’язань за договорами вказаними у п. 2.1. (видаткові накладні або акти приймання-передачі товару тощо); - листа у довільній формі засвідченої печаткою та підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про відповідність запропонованого товару технічним вимогам встановленим до предмету закупівлі; - довідки в довільній формі, засвідченої печаткою та підписом уповноваженої особи учасника про те, що товар, запропонований учасником, новий (з зазначенням року виробництва товару), якісний, та такий що не використовувався раніше; листа – згоди з проектом договору (ДОДАТОК № 5) та ІСТОТНИМИ УМОВАМИ ДОГОВОРУ, які зазначені в цій тендерній документації - Інформацію за наступним зразком «Ми, ______________________________, вивчивши інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, підтверджуємо спроможність дотриматися зазначених характеристик при постачанні 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Підіймально-транспортувальне обладнання різне) та гарантуємо що під час виробництва були дотримані заходи із захисту довкілля та надаємо технічні характеристики запропонованого нами товару, який відповідає предмету закупівлі та відповідне документальне підтвердження». Для усунення виявлених невідповідностей учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТО КОМПЛЕКТ" повинен подати вищезазначені документи відповідно до предмету закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.