Період оскарження умов закупівлі - по 27-03-2024, 00:00
1. Ціна пропозиції (товару) включає в себе всі супутні витрати Учасника, пов’язані з даною закупівлею (тара та упаковка, транспортування (доставка), завантаження та розвантаження товару (на склад) Замовника, страхування, сплату податків, митних зборів тощо). 2. Ціна пропозиції (товару) включає в себе послуги з монтажу, налагодження роботи (заправка, перевірка, запуск) та опорядження стін після встановлення Товару за адресою: 44201, вул. Незалежності, 3, смт. Любешів, Камінь-Каширський район, Волинська область, Україна, Комунальне підприємство «Любешівська багатопрофільна лікарня» Любешівської селищної ради.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 526 448,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 264,48 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЮБЕШІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ЛЮБЕШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 01982927 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ніна Корець |
| Телефон: | +380996365649 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 44201, Україна, Волинська область,смт. Любешів, вул. Незалежності, буд. 3 |
8 |
Відповідно Статті 16. «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду Замовник вимагає (Додаток 1 до Тендерної документації): 1.1.Заповнена довідка у формі, викладеній у Таблиці 1 Додатку № 8 ТД, у якій має бути наведено не менше 1 (одного) аналогічного договору, виконаного учасником. Для підтвердження цієї інформації Учасник повинен надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору*, а саме: копія аналогічного договору та копія видаткової накладної/акту наданих послуг з підписами обох сторін або копії інших документів, що підтверджують достовірність виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці. Вами у пропозиції Учасника було подано аналогічний договір та видаткову накладну. Номер договору на видатковій накладній не відповідає номеру аналогічного договору. Також, не було подано довідку у формі, викладеній у Таблиці 1 Додатку № 8 ТД. Вимога: виправити невідповідності та подати необхідні поправлені документи протягом 24 годин.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.