Період оскарження умов закупівлі - по 10-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-03-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 140 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 700,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Львівська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів |
| ЄДРПОУ: | 00719406 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Корецька Іванна Ігорівна |
| Телефон: | +380678093124 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79024, Україна, Львівська область,Львів, вул.Промислова, 7 |
0 |
На виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, наступного змісту: 1. Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до п. 2 Розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації Учасник повинен надати відомості про Учасника за встановленою формою. На виконання зазначеної вимоги учасником надано довідку «Відомості про Учасника» вих. №3 від 07.03.2024 р., однак дана довідка не містить інформації про скорочену назву Учасника та МФО банку, в якому обслуговується Учасник. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Привести у відповідність згідно встановленої в тендерній документації форми довідку «Відомості про Учасника».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.