Період оскарження умов закупівлі - по 28-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-02-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 739 082,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 695,41 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Жовтоводський Водоканал" Дніпропетровської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 32182594 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://evk.dp.ua/ |
| Контактна особа: | Едуард Іщенко |
| Телефон: | +380503621099 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 52204, Україна, Дніпропетровська область,Жовті Води, вул 8-го Березня, 40а |
2 |
1. перелік виявлених невідповідностей: 1.1. учасником в складі тендерної пропозиції був наданий лист згода на обробку персональних даних з вих. № 210-ЕІ від 29.02.2024р. не у відповідності до Додатку 5 тендерної документації (з зазначенням посади та печаткою підприємства). 1.2. учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі надав довідку за формою 1. На підтвердження інформації наведеної у довідці учасник повинен був надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Відповідно до наданої довідки з вих. № 198-ЕІ від 29.02.2024 року Замовник розглянув договір № 425/23 від 23.05.2023 року з Міським комунальним підприємством "Хмельницьктеплокомуненерго», що був наданий Учасником. Сума укладеного договору складає 3 194 490,60 грн. з ПДВ., на підтвердження виконання цього договору в довідці з вих. № 198-ЕІ від 29.02.2024 року Учасник зазначає документи, що підтверджує виконання договору у повному обсязі видаткову накладну № 1067 від 29.05.2023 року, № 1322 від 20.06.2023 року, № 1388 від 28.06.2023 року . Під час розгляду вище зазначених видаткових накладних виявлено відсутність інформації в довіреності 12 ААК № 166726/6126 від 20.06.2023 року зі зворотної сторони. Дане доручення вказано в видаткових накладних № 1322 від 20.06.2023 року, № 1388 від 28.06.2023 року. 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. відповідно до Додатку 4 тендерної документації пункту 14, учасник надає в складі пропозиції лист згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі» відповідно до Додатку 5 тендерної документації. 2.2. відповідно до пункту 1 Додатку 1 тендерної документації, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. 3. перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. надати лист згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі» відповідно до Додатку 5 тендерної документації (дата, ПІБ уповноваженої особи, підпис уповноваженої особи). 3.2. надати довіреність 12ААК № 166726/6126 від 20.06.2023 року в повному обсязі, на підтвердження інформації про отримання товарів, відповідно до видаткової накладної № 1322 від 20.06.2023 року та № 1388 від 28.06.2023 року.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.