Період оскарження умов закупівлі - по 01-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-03-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 726 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 3 702,60 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління гуманітарного розвитку та охорони здоров'я Пристоличної сільської ради |
ЄДРПОУ: | 43919093 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Червоний Ігор Володимирович |
Телефон: | +380984432078 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 08325, Україна, Київська область,село Щасливе, вулиця Калинова, будинок 9-А |
1 |
УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОГО РОЗВИТКУ ТА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ПРИСТОЛИЧНОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ вул. Калинова,9-А, с. Щасливе, Бориспільський район, Київська обл., 08325 Код ЄДРПОУ 43919093 e-mail: [email protected] ПРОТОКОЛ щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління гуманітарного розвитку та охорони здоров’я Пристоличної сільської ради с.Щасливе №3 22 березня 2024 р. Порядок денний: 1. Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції після їх розкриття. 2. Про повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та його оприлюднення. Під час розгляду першого питання порядку денного: Рішенням уповноваженої особи (Протокол №1 від 23 лютого 2024 року) оголошено проведення процедури відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості) за предметом закупівлі: Пароконвекційна піч (з комплектуючими в кількості 3-шт.) для закладів дошкільної освіти Пристоличної територіальної громади, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 42340000-1 Печі непобутового призначення, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-02-23-004059-а (далі — Закупівля). Згідно з Реєстром отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, оприлюдненим в електронній системі закупівель, було подано 1 (пропозиція) пропозиція: ФОРМА РЕЄСТРУ отриманих тендерних пропозицій/пропозицій 1. Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-02-23-004059-а 2. Найменування учасника 3. Ідентифікаційний код учасника в ЄДР 4. Дата та час подання тендерної пропозиції/пропозиції Фізична особа-підприємець Тетьянич Олег Петрович 2642109453 29 лютого 2024 12:05 Дата і час розкриття 04.03.2024 11:26 Оголошення результатів Аукціону: Фізична особа-підприємець Тетьянич Олег Петрович, цінова пропозиція – 725 421.00 гривень без ПДВ. В ході розгляду пропозиції Фізична особа-підприємець Тетьянич Олег Петрович, Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Позаяк кінцевий строк подання тендерних пропозицій, замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Отже: - Згідно умов тендерної документації в пункті 3.2.2 розділу 1 Додаток 1 до тендерної документації передбачено вимогу надати у складі пропозиції: Гарантійний лист, в якому Учасник гарантує відсутність рекламацій, претензій, листів про не поставку або несвоєчасну поставку, або невиконання інших умов договору, або поставку неякісного товару від Замовників при виконанні Учасником аналогічних договорів. Замовник має право перевірити достовірність наданої інформації Учасником. В складі пропозиції учасника, відсутній зазначений документ (а саме «гарантійний лист, в якому Учасник гарантує відсутність рекламацій, претензій, листів про не поставку або несвоєчасну поставку, або невиконання інших умов договору, або поставку неякісного товару від Замовників при виконанні Учасником аналогічних договорів. Замовник має право перевірити достовірність наданої інформації Учасником.» Під час розгляду другого питання порядку денного: На виконання вимог пункту 43 Особливостей замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. ВИРІШИЛА: Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, зазначених у цьому протоколі, що подані учасником процедури закупівлі: Пароконвекційна піч (з комплектуючими в кількості 3-шт.) для закладів дошкільної освіти Пристоличної територіальної громади, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 42340000-1 Печі непобутового призначення. Уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення публічних закупівель Управління гуманітарного розвитку та охорони здоров’я Пристоличної сільської ради Ігор ЧЕРВОНИЙ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.