Період оскарження умов закупівлі - по 27-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-02-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 167 240,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 672,40 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВСЬКІ ПАРКИ" |
| ЄДРПОУ: | 32884306 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ганна Потічна |
| Телефон: | +380983896631 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 54027, Україна, Миколаївська область,м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20 |
5 |
При детальному аналізі тендерної пропозиції Учасника ПФ "Квант" виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Згідно вимог, які зазначено у додатку №2 Тендерної документації на підтвердження інформації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасник повинен підтвердити досвід, шляхом надання договорів, специфікацій до них та відгуків або копій документів, що підтверджують факт поставки аналогічного товару (копії видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару або інших документів, що підтверджують виконання договору). У складі тендерної пропозиції Учасник ПФ "Квант" надав довідку « Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» файл pdf. «Додаток № 2 досвід» про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору № ОД/НХ-21-592-НЮ від 12.10.2021 укладеного з Регіональною Філією «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» на поставку Травокосарок ТМ Husqvarna 535 Rx за кодом ДК 021:2015: 16310000-1 Косарки, який зазначено у системі Prozorro за посиланням UA-2021-08-20-004328-c. Таким чином учасник підтвердив досвід поставки тільки косарок ТМ Husqvarna 535 Rx, враховуючи що аналогічний договір не співпадає за кодом ДК 021:2015: 16310000-1 Косарки з класифікатором даної закупівлі ДК 021:2015: 42650000-7 Ручні інструменти пневматичні чи моторизовані. Відповідно до вимог тендерної документації Учасник має надати інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, копію аналогічного договору, специфікації до нього та відгук або копію документів, що підтверджують факт поставки аналогічного товару (копії видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару або інших документів, що підтверджують виконання договору). Згідно умов тендерної документації «Аналогічними договорами є договори, які підтверджують наявність у Учасника досвіду щодо поставки аналогічного предмету закупівлі». Відповідно до п.43 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
При детальному аналізі тендерної пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕКТРОІМПУЛЬС" виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Згідно вимог, які зазначено у додатку №2 Тендерної документації на підтвердження інформації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасник повинен підтвердити досвід, шляхом надання договорів, специфікацій до них та відгуків або копій документів, що підтверджують факт поставки аналогічного товару (копії видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару або інших документів, що підтверджують виконання договору). У складі тендерної пропозиції Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛЕКТРОІМПУЛЬС" надав довідку « Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» файл pdf. Дод.2 _нформац_я про досв_д аналог_чних поставок про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору 168 від 25.01.2021 р. укладеного з ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг». Проте учасник не надав копію аналогічного договору, специфікації до нього та відгук або копію документів, що підтверджують факт поставки аналогічного товару (копії видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару або інших документів, що підтверджують виконання договору) Відповідно до вимог тендерної документації Учасник має надати: копію аналогічного договору, специфікації до нього та відгук або копію документів, що підтверджують факт поставки аналогічного товару (копії видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару або інших документів, що підтверджують виконання договору). Відповідно до п.43 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.