Період оскарження умов закупівлі - по 12-03-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-03-2024, 00:00
Закупівля оголошена з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівлель товарів робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178.Всі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами абзацу першого цього пункту тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) засвідчується нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Не перекладаються з російської на українську мову такі документи: первинні документи, документи на бланках типових і спеціалізованих форм, а також ті, текст яких викладено іноземною мовою з одночасним його викладенням українською (російською) мовою.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 381 400,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 814,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс" |
| ЄДРПОУ: | 03328379 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Симоненко Олеся Вікторівна |
| Телефон: | +380500100515 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 69095, Україна, Запорізька область,місто Запоріжжя, вул. Шкільна, 2 |
3 |
1) перелік виявлених невідповідностей: - учасником у складі своєї тендерної пропозиції не надано копії свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість чи копія витягу з Реєстру платників ПДВ (для юридичних осіб і суб’єктів підприємницької діяльності – платників ПДВ) або копії свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку чи витяг з Реєстру платників єдиного податку (для юридичних осіб і суб’єктів підприємницької діяльності – платників єдиного податку), що не відповідає вимогам Замовника. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пункту 2.8. частини 2 розділу І додатку №2 до тендерної документації; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість чи копія витягу з Реєстру платників ПДВ (для юридичних осіб і суб’єктів підприємницької діяльності – платників ПДВ) або копію свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку чи витяг з Реєстру платників єдиного податку (для юридичних осіб і суб’єктів підприємницької діяльності – платників єдиного податку), як того вимагав Замовник.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.