Період оскарження умов закупівлі - по 27-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-02-2024, 00:00
Додатки у одному файлі з тендерною документацією.
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 575 232,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 5 752,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АТ Прикарпаттяобленерго |
ЄДРПОУ: | 00131564 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Костюк Василь Васильович |
Телефон: | +380342594336 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 76000, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, Індустріальна 34 |
3 |
Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до п.9 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристик предмета закупівлі» розділу 3 Тендерної документації, Учасник повинен надити договір з авторизованим сервісним центром або лист-згоду від авторизованого сервісного центру щодо сервісного обслуговування. Учасником на виконання даної вимоги у складі тендерної пропозиції надано Сертифікат про те, що Учасник є авторизованим сервісним центром та має право здійснювати діагностику та ремонт запропонованої продукції, а договір з авторизованим сервісним центром або лист-згоду від авторизованого сервісного центру щодо сервісного обслуговування, Учасником не надано, що суперечить умовам Тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Відповідно до п.9 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристик предмета закупівлі» розділу 3 Тендерної документації, Учасник повинен надити договір з авторизованим сервісним центром або лист-згоду від авторизованого сервісного центру щодо сервісного обслуговування.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.