Період оскарження умов закупівлі - по 04-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-02-2024, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 07-02-2024, 00:00
бензоінструмент. пп. 7.1.1. Інвестиційної програми АТ «Житомиробленерго» на 2024 календарний рік.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 241 220,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 15 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЖИТОМИРОБЛЕНЕРГО" |
ЄДРПОУ: | 22048622 Досьє YouControl |
Сайт: | http://ztoe.com.ua |
Контактна особа: | Сергей Дробный |
Телефон: | +380412402425 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 10008, Україна, Житомирська область,м. Житомир, вул. Віктора Косенка, буд. 32/8 |
2 |
Після розкриття тендерних пропозицій Замовником було виявлено невідповідність поданих документів Учасника – приватного підприємства «Техкомплект» вимогам тендерної документації, а саме: - учасником не надано таблицю відповідності запропонованого учасником товару вимогам тендерної документації, яка повинна містити: вимоги замовника, параметри запропонованого учасниками товару, а також висновок щодо відповідності вимогам замовника чи відхилення від них (відповідно до вимог абзацу 1 пп. 7.2 п. 7 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу III. «Підготовка тендерних пропозицій» тендерної документації); - відсутня довідка в довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля (відповідно до вимог абзацу 3 пп. 7.2 п. 7 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу III. «Підготовка тендерних пропозицій» тендерної документації); У відповідності до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Ви маєте можливість виправити вищезазначені невідповідності та надати необхідні документи. У разі ненадання підтверджуючої інформації Ваша пропозиція буде відхилена на підставі абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.