Період оскарження умов закупівлі - по 18-02-2024, 00:00
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З організаційних питань: Франко Юрій Аркадійович, e-mail: [email protected], тел.05136 4-21-77. З технічних питань: Фахівець: тел.05136 (4-40-76)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 268 385,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 700,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АТ "НАЕК "Енергоатом" філія ВП ПАЕС |
| ЄДРПОУ: | 20915546 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Захарченко Андрій Вікторович |
| Телефон: | +380513641164 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область,Київ, Вул. Назарівська, 3 |
2 |
У відповідності до п.43 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Постанова КМУ від 12.10.2022р. №1178), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТОПТУЛ" на закупівлю товарів за темою: код CPV 42410000-3 по ДК 021:2015 - Підіймально-транспортувальне обладнання (Підйомник автомобільний) РПЗ: 9.277 (UA-P-2024-01-03-002016-b) Ідентифікатор закупівлі – UA-2024-01-30-004589-a (У відповідності до п.43 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178) 1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасник ТОВ "ТОПТУЛ" не надав файл (файли) у форматі pdf відскановані з документів, що зазначені в розділі «ДОКУМЕНТИ» Анкети відповідно до додатку 5.1 (для резидента) до тендерної документації, а саме: - графічну структуру власності компанії до UBO. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог п.5 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції учасник торгів, у складі тендерної пропозиції повинен завантажити у форматі pdf файл (файли) у форматі pdf відскановані з документів, що зазначені в розділі «ДОКУМЕНТИ» Анкети відповідно до додатку 5.1 (для резидента) до тендерної документації (див. розділ «Інша інформація» даної тендерної документації). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей : - файл (файли) у форматі pdf відскановані з документів, що зазначені в розділі «ДОКУМЕНТИ» Анкети відповідно до додатку 5.1 (для резидента) до тендерної документації (див. розділ «Інша інформація» даної тендерної документації), а саме: - графічну структуру власності компанії до UBO. Просимо усунути вказану невідповідність та розмістити необхідні документи на Prozorro.gov.ua. Рішення прийняте на засіданні УО від 25.03.2024 № 637 Захарченко А.В.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.