Період оскарження умов закупівлі - по 22-01-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 22-01-2024, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 53 472,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 534,72 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 1 600,00 UAH |
| Замовник: | КП"Тернопільелектротранс" |
| ЄДРПОУ: | 05447987 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Колодій Марія Василівна |
| Телефон: | +380352436288 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 46400, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, вул. Тролейбусна, 7. |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1.) У таблиці 1 Додатка 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити згідно таблиці 1 Додатка 1, зокрема: пункт 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору», а саме згідно з підпунктом 1.1.1 пункту 1 Частини 1 Додатка 1 до тендерної документації вимагається надати: «Довідку про досвід виконання аналогічних договорів, за формою згідно Таблиці № 1». 2. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1.) У наданому Учасником у складі своєї пропозиції документі «Довідка про досвід виконання аналогічних договорів, за формою згідно Таблиці № 1» відсутня інформація про «…строк дії договору…». 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - «Довідку про досвід виконання аналогічних договорів, за формою згідно Таблиці № 1».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.