Період оскарження умов закупівлі - по 10-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-12-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 13-12-2023, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 1 388 650,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 13 886,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 27 773,00 UAH |
| Замовник: | Львівське комунальне автотранспортне підприємство №1 |
| ЄДРПОУ: | 23884071 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тавридзький Михайло Ростиславович |
| Телефон: | 380674772297 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79066, Україна, Львівська область,Львів, Грунтова 1б |
9 |
1.Найменування предмета закупівлі: Код за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації (фільтри повітряні, фільтри паливні, фільтри мастильні для автобусів). 2. Номер закупівлі: UA-2023-12-04-003881-a. 3. Перелік виявлених невідповідностей в тендерній пропозиції Приватного підприємства «Інтеграл-Авто Плюс» з посиланням на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п. 2.1.2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати «Наказ про призначення (вступ) на посаду керівника юридичної особи (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться суб’єктом господарювання – лист від Учасника із зазначенням цього) (оригінал або копія, завірена підписом уповноваженої особи Учасника)». Учасник не надав вищевказаного документу, що не відповідає умовам (вимогам) тендерної документації. - п. 3 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати «Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ) (оригінал або копія, завірена підписом уповноваженої особи Учасника)». Учасник надав копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість ПП «Інтеграл-Авто Плюс», однак вищевказаний документ не завірений підписом уповноваженої особи Учасника, що не відповідає умовам (вимогам) тендерної документації. 4. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Наказ про призначення (вступ) на посаду керівника юридичної особи (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться суб’єктом господарювання – лист від Учасника із зазначенням цього) (оригінал або копія, завірена підписом уповноваженої особи Учасника); - Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ) (оригінал або копія, завірена підписом уповноваженої особи Учасника).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.