Період оскарження умов закупівлі - по 06-12-2023, 00:00
ДК 021:2015 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації (42912300-5 Встановлення фільтруючої системи доочищення і знезараження питної води в харчоблок) згідно документації. 1. Вимоги до фільтрувальної системи: 1.1. Фільтрувальна система повинна забезпечувати автоматичний синхронний режим очистки, часткове пом’якшення та постійний режим знезараження води, вона має бути налагоджена на регенерацію в нічний, зручний для користування час та унеможливити попадання неочищеної води для споживання. Продуктивність системи має бути не менше 500л/год. 1.2. При встановленні фільтрувальної системи необхідно керуватись погодженим з Держпродспоживслужбою України відповідним «Технологічним регламентом на встановлення та обслуговування фільтрувальних систем, питних фонтанчиків та установок видачі питної води». 1.3. Поточний контроль за функціонуванням фільтрувальної системи та її використанням має здійснюватися в автоматичному режимі та при візуальному нагляді персоналу відповідно до «Інструкції з правил експлуатації сучасної фільтрувальної системи для харчоблоків, затвердженої керівником підприємства і яка має бути передана персоналу навчального закладу. 1.4. Фільтрувальна система повинна мати компактний вигляд , встановлена на одній платформі для зручності її подальшого сервісного обслуговування та забезбечувати виконання вимог техніки безпеки. 1.5. Фільтрувальна система повинна мати відповідний сертифікат «Укрметртестстандар-ту» та гігієнічний висновок Держпродспоживслужби України . 1.6. Гарантійний термін використання фільтрувальної системи, особливо УФ-лампи знезараження не менше 12 місяців, при умові сталої незмінної якості вхідної води та безперебійного електроживлення обладнання на протязі гарантійного терміну. 1.7. Після введення в експлуатацію фільтрувальної системи, питна вода повинна відповідати вимогам Державних санітарних правил і норм ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної до вживання людиною» при умові сталої незмінної якості вхідної води станом на час встановлення.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 140 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 700,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 39833860 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Філіц Людмила Олегівна |
| Телефон: | 380442530086 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01021, Україна, Київська область,Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7 |
8 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Розділ Тендерної документації “Оцінка тендерної пропозиції”, Інша інформація. Учасник процедури закупівлі повинен в складі тендерної пропозиції додатково надати: - інформацію (довідка, складена учасником в довільній формі), яка містить загальні відомості про учасника: повне найменування; місцезнаходження (адреса: юридична та фактична, телефон, факс, e-mail); керівництво (посада, прізвище, ім’я, по-батькові, телефон для контактів); код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер – для фізичних осіб-підприємців; основний/і вид/и господарської діяльності; банківські реквізити (номер р/рахунка за стандартом IBAN, назва обслуговуючого банку, МФО банку); відомості про осіб, уповноважених діяти від імені учасника, що мають право підписувати юридично значимі документи, за якими учасник бере на себе зобов’язання та щодо виконання зобов’язань за результатами процедур закупівель (ПІБ, посада, контактний телефон); форма власності та організаційно – правова форма; відомості про осіб, яких буде призначено відповідальними за виконання договору (ПІБ, посада, контактний телефон). Учасник на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надав довідку без зазначення основного виду діяльності, відомостей про осіб, уповноважених діяти від імені учасника, що мають право підписувати юридично значимі документи, за якими учасник бере на себе зобов’язання та щодо виконання зобов’язань за результатами процедур закупівель (ПІБ, посада, контактний телефон) та відомостей про осіб, яких буде призначено відповідальними за виконання договору (ПІБ, посада, контактний телефон). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: - інформацію (довідка, складена учасником в довільній формі), яка містить загальні відомості про учасника: повне найменування; місцезнаходження (адреса: юридична та фактична, телефон, факс, e-mail); керівництво (посада, прізвище, ім’я, по-батькові, телефон для контактів); код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер – для фізичних осіб-підприємців; основний/і вид/и господарської діяльності; банківські реквізити (номер р/рахунка за стандартом IBAN, назва обслуговуючого банку, МФО банку); відомості про осіб, уповноважених діяти від імені учасника, що мають право підписувати юридично значимі документи, за якими учасник бере на себе зобов’язання та щодо виконання зобов’язань за результатами процедур закупівель (ПІБ, посада, контактний телефон); форма власності та організаційно – правова форма; відомості про осіб, яких буде призначено відповідальними за виконання договору (ПІБ, посада, контактний телефон).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.