Період оскарження умов закупівлі - по 30-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 30-11-2023, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 4 999 198,67 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 99 983,97 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | МКП "Чернівцітеплокомуненерго" |
| ЄДРПОУ: | 34519280 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Терентяк |
| Телефон: | +380508880786 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 58000, Україна, Чернівецька область,м. Чернівці, вул. МАКСИМОВИЧА, 19А |
8 |
На виконання норм відповідно до пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність в усуненні невідповідностей. При розгляді Замовником документів поданих Учасником у складі своєї пропозиції по було встановлено: Згідно Додатку 1 тендерної документації Замовником вимагалось надання Учасником в складі пропозиції наступні документи: п.1. Надати гарантійний лист про те, що при поставці насосу буде наданий протокол випробувань насосного агрегату на заводському стенді заводу-виробника із вказаними параметрами роботи агрегату, у складі тендерної пропозиції. В частині «Учасник при наданні пропозиції повинен надати» Додатку №1: - Учасник повинен мати базу з відповідними умовами для зберігання, гарантійного обслуговування та продажу товару, що є предметом закупівлі (довідка у довільній формі про наявність). - Гарантійний лист від учасника, що при настанні гарантійного випадку (виходу з ладу насосного агрегату, необхідності заміни деталей насосних агрегатів, ремонту обладнання або насосних агрегатів в цілому, заміни насосного агрегату на ідентичний, тощо) Покупцем складається в двосторонньому порядку акт/рекламація про що інформується Постачальник. Постачальник зобов’язаний здійснити гарантійне (сервісне) обслуговування щодо гарантійного випадку (виходу з ладу насосного агрегату, необхідності заміни деталей насосних агрегатів, ремонту обладнання або насосних агрегатів в цілому, заміни насосного агрегату на ідентичний, тощо) протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту відправлення відповідного повідомлення Постачальнику (письмово в електронному вигляді). При цьому всі витрати по транспортуванню необхідних деталей, приїзду сервісної групи (від сервісного центру) ремонту обладнання або насосних агрегатів в цілому, заміни насосного агрегату на ідентичний, тощо покладається на Постачальника. При цьому гарантійний термін на насосний агрегат продовжується. При усуненні недоліків шляхом заміни комплектуючого виробу або складової частини товару, на які встановлено гарантійні строки, гарантійний строк на новий комплектуючий виріб і складову частину обчислюється починаючи від дня видачі Покупцю товару після ремонту відповідно до положень стаття 8 ЗУ «Про захист прав споживачів». - Лист або сертифікат від заводу – виробника про те, що підтверджує повноваження учасника на реалізацію товару від імені заводу-виробника. Згідно Додатку 2 тендерної документації Замовником вимагалось надання Учасником в складі пропозиції наступні документи : Частина І. пункт1.1.2. Відгук від замовника з інформацією про повне виконання аналогічного договору (договорів). Частина ІІ. Інші документи: 2.2. Скан-копія виписки з протоколу засновників, або копія наказу про призначення, або довіреність, або доручення або інший документи, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі (якщо така(ий) визначена учасником) щодо підпису документів тендерної пропозиції.(Учасником надана інформаційна довідка про уповноважену особу, що не є документом, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі (якщо така(ий) визначена учасником) щодо підпису документів тендерної пропозиції) 2.8. Копія Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. 2.9. Відомості щодо сплати податків та зборів (у разі наявності): Для платників ПДВ: • копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ Для платників єдиного податку: • копія свідоцтва про сплату єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку. Замовником при розгляді тендерної пропозиції Учасника даних документів не виявлено.Замовник вимагає усунути невідповідність та надати вищевказані документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.