Період оскарження умов закупівлі - по 23-11-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 450 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 250,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 13 500,00 UAH |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Дергачівська центральна лікарня» Дергачівської міської ради Харківської області |
ЄДРПОУ: | 02003095 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олена Шевченко |
Телефон: | +380576320856 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 62303, Україна, Харківська область,м. Дергачі, вул. 1 Травня, 4 |
1 |
Керуючись пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями), виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Перелік виявлених невідповідностей: учасником у п.1 ФОРМИ «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» не вірно зазначено ціну тендерної пропозиції без ПДВ прописом. Також у третьому стовпчику таблиці не вказано виробника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 1 розділу 3 тендерної документації, Додаток № 8 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати інформацію, складену учасником за формою «Тендерна пропозиція» відповідно до Додатку 8 тендерної документації. 2. Перелік виявлених невідповідностей: учасником надано довідку, що він є платником податку на додану вартість, складену у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ, індивідуального податкового номеру, але не вказано дати реєстрації платником податку на додану вартість. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток № 5 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку, складену у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати реєстрації платником податку на додану вартість, індивідуального податкового номеру (вимога встановлюється для учасника, який є платником податку на додану вартість). 3. Перелік виявлених невідповідностей: у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати гарантійний лист про те, що місцезнаходженням (місцем проживання) суб’єкта господарювання, який є учасником, не є територіальна громада, яка перебуває в тимчасовій окупації Такий гарантійний лист відсутній. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3 розділу 5 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати гарантійний лист про те, що місцезнаходженням (місцем проживання) суб’єкта господарювання, який є учасником, не є територіальна громада, яка перебуває в тимчасовій окупації. 4. Перелік виявлених невідповідностей: учасником надано лист про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору №20-02/23 -1 від 20.02.2023р. у стовпчику Предмет договору якого вказано: Товар згідно коду 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Кондиціонер настінного типу (ДК 021:2015 42512200-0 Настінні кондиціонери повітря), тоді як у п.1 Предмет договору наданого договору вказано: код ДК 021:2015 - 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Настінні кондиціонери повітря з встановленням) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: додаток 2 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) із зазначенням назви Предмета договору відповідно до наданого аналогічного договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.