Період оскарження умов закупівлі - по 22-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 22-11-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 235 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 350,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МИКОЛАЇВСЬКІ ПАРКИ" |
| ЄДРПОУ: | 32884306 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ганна Потічна |
| Телефон: | +380983896631 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 54027, Україна, Миколаївська область,м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20 |
1 |
При детальному аналізі тендерної пропозиції Учасника ПФ "Квант" виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією. Згідно вимог, які зазначено у додатку №2 Тендерної документації на підтвердження інформації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Учасник повинен підтвердити досвід, шляхом надання договорів, специфікацій до них та відгуків та копій документів, що підтверджують факт поставки аналогічного товару (копії видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару або інших документів, що підтверджують виконання договору). Також необхідно надати скан-копії платіжних документів, що підтверджують оплату (квитанції та/або виписки банківських установ тощо), відповідно до умов наданих аналогічних договорів. У складі тендерної пропозиції Учасник ПФ "Квант" надав довідку про наявність досвіду постачання аналогічного товару Вих. № 15/11 від 23.11.2023 у якій зазначена інформація про аналогічні договори № 73-22 від 28 жовтня 2022 та № 15 від 08 червня 2021. Також Учасник надав копії аналогічних договорів та копії видаткових накладних та відгук до договору № 15 від 08 червня 2021. При цьому учасник не надав відгук до договору № 73-22 від 28 жовтня 2022 та не надав скан-копії платіжних документів, що підтверджують оплату (квитанції та/або виписки банківських установ тощо), відповідно до умов наданих аналогічних договорів. Також, відповідно до п.1 розділу ІІІ Тендерної документації, Учасник має надати «4) довідку у довільній формі про згоду з умовами технічного завдання згідно Додатку 4 тендерної документації. У складі тендерної пропозиції відповідна довідка відсутня. Тож Учасник має надати вищезазначені відсутні документи . Відповідно до п.43 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.