Період оскарження умов закупівлі - по 04-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-11-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 4 200 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 21 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне підприємство "Господар" Богодухівської міської ради |
ЄДРПОУ: | 40327746 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Руслана Нікітенко |
Телефон: | +380575832332 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 62103, Україна, Харківська область,м. Богодухів, пров. Лікарняний, 3 Б |
2 |
Відповідно до п. 43 Постанови «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами й доповненнями), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Під час розгляду Тендерної пропозиції від Учасника МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РАДА" (далі – Учасник) на закупівлю Лiнiя для copтувaння cмiття (ТПВ) № UA-2023-10-30-012088-a було виявлено невідповідність вимогам Тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей: - Відповідно до пункту 3 таблиці «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 3 до Тендерної документації, Учасник має надати Довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство. Учасник у складі Тендерної пропозиції надав вищезазначену довідку (документ - довідка про підприємство.pdf) без зазначення місця проживання. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - пункт 3 таблиці «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 3 до Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника із зазначенням місця проживання. Керуючись п. 43 Особливостей Учаснику необхідно виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження виправлених документів на веб-портал Уповноваженого органу. В разі не виправлення виявленої невідповідності протягом 24 годин, тендерна пропозиція буде відхилена.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.