Період оскарження умов закупівлі - по 29-10-2023, 01:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 29-10-2023, 01:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 256 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 280,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Військова частина 2138 |
| ЄДРПОУ: | 14321386 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dpsu.gov.ua/ua/ |
| Контактна особа: | Васильєва Вікторія Миколаївна |
| Телефон: | 380487019230 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна |
6 |
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки, та Вирішила, учаснику надати учаснику 24 години для усунення невідповідності в ТП шляхом завантаження наступних документів: 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)(довідка додаток 1 п.3 та Для підтвердження інформації, наведеної у довідці, учасник має надати копію не менше одного аналогічного договору (за 2022 або 2023 р.), зазначеного в наданій Учасником довідці.На підтвердження виконання наданого у складі тендерної пропозиції аналогічного договору, учасник має надати у складі тендерної пропозиції копії/ю документів/а, підтверджуючих/ого виконання аналогічного договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, тощо)або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції, про належне виконання цього договору. (вибрати один із варіантів). 2. Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. 3. Витяг або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підриємців та громадських формувань 4. Оригінал статуту або іншого установчого документу зі змінами (у разі їх наявності), (для учасника - юридичної особи). У разі якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно подати копію рішення учасників товариства з обмеженою відповідальність (засновників учасника) про створення такої юридичної особи. 5. Свідоцтво або витяг з реєстру платників ПДВ (або платника єдиного податку) 6. Підтвердження відсутності підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1, 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. 7. Лист «З технічними, якісними, кількісними та іншими вимогами до предмета закупівлі ознайомлений, з вимогами погоджуємось» згідно додатку 3. 8. Гарантійний лист Товар не може бути виробництва російської федерації та Республіки Білорусь, а також відповідно до постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у юридичних осіб — резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичних осіб, створених та/або зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та юридичних осіб, кінцевими бенефіціарними власниками (власниками) яких є резиденти Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або у фізичних осіб (фізичних осіб —підприємців) — резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь, а також публічні закупівлі в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь. 9. Довідка комплектність Товару має відповідати вимогам нормативно-технічної документації, яка діє на території України. 10. Наявність в учасника закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази: Довідка в довільній формі, про те, що Учасник має в наявності адміністративні приміщення (офісні приміщення) та складські приміщення. Зазначити підстави користування (володіння, оренда тощо). Для документального підтвердження надати скановані копії документу на право володіння або користування ними. 11. Копію діючого дозволу (дозволів) на виконання робіт підвищеної небезпеки, отриманого учасником згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки», а саме на: монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, зокрема ліфтів; 12. Висновок експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання під час виконання робіт підвищеної небезпеки про те, що учасник спроможний забезпечити дотримання вимог законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, зокрема ліфтів; 13. копію ліцензії на монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені у додатку 3 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію(застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, Зварювальні, газополум'яні, наплавні роботи 14. Копії документів, які підтверджують якість товару - сертифікат відповідності - обладнання Технічному регламенту підйомників (ліфтів) і компонентів безпеки для підйомника (ліфта) та сертифікат якості на металевий канат. 15. Цінову про пропозицію 16. Довідка погодження з умовами договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.