Період оскарження умов закупівлі - по 22-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 22-10-2023, 00:00
Місцезнаходження (адреса) - Україна (Інформація містить чутливі дані, розголошення якої в умовах воєнного стану не допускається, оскільки несе загрозу безпеці замовника). Строк поставки товарів - Протягом 1 календарного дня з дати подання заявки Замовником, але в будь якому разі до 31.12.2023 р.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 750 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 750,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 20 000,00 UAH |
| Замовник: | Військова частина А7381 |
| ЄДРПОУ: | 26630559 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олексій Крисевич |
| Телефон: | +380672768668 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна |
4 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "М-СТЕЛ" в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю ДК 021:2015: 42910000-8 Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації (Фільтри для автомобілів) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності та перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Згідно вимог п.1.2.Розділу №1 Додатку №1 до Тендерної документації: Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів надати в складі тендерної пропозиції оригінал або копії договорів (не менше трьох на загальну суму не менше очікуваної вартості даної закупівлі), що наведені в таблиці, складеній за Формою. Учасником надано такі договори, однак Згідно умов наданих Учасником аналогічних договорів №12/ф та №2023/37: конкретний асортимент, найменування, кількість, одиниця виміру та вартість Товару визначається у видаткових накладних, які є невід'ємними частинами цих договорів. Учасником не надано таких видаткових накладних, які є невід'ємними частинами цих договорів. Відтак, надано такі договори не в повному обсязі. На усунення невідповідностей необхідно надати видаткові накладні, які є невід'ємними частинами договорів №12/ф та №2023/37 *примітка: після усунення невідповідностей учасник обов’язково повторно підписує пропозицію КЕП 2)Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.