Період оскарження умов закупівлі - по 10-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-10-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 10 251 974,09 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 51 260,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 102 500,00 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
| ЄДРПОУ: | 31725604 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Іваницька |
| Телефон: | +380442546631, +380504536101 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 04070, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
7 |
Відповідно п.43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником в його тендерній пропозиції. В результаті розгляду тендерної пропозиції Учасника відкритих торгів з особливостями до Закупівлі встановлено, що в документах тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідність в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником у складі його тендерній пропозиції не надано податкових накладних з квитанціями про реєстрацію до видаткових накладних від 06.03.2023р №253 та від 17.08.2023р. №1213. Учасником у складі його тендерній пропозиції не надано квитанцій про реєстрацію наступних податкових накладних: - податкова накладна від 14.08. 2023р. №71; - податкова накладна від 14.08. 2023р. №79; - податкова накладна від 14.08. 2023р. №85; - податкова накладна від 14.08. 2023р. №93; - податкова накладна від 14.08. 2023р. №106. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Первинний(-і) документ(-и), що свідчить про поставку аналогічного товару на суму не менше 500,0 тис. грн., за будь-який період з 31.08.2022р. по 31.08.2023р. Податкова накладна з квитанцією про реєстрацію (або у формі електронного документу) до кожного первинного документу, згідно вищезазначених вимог (надається тільки платниками ПДВ). (Вимоги пп. 3.1 та 3.2 п.3 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові документи: 3.1. Податкові накладні з квитанціями про реєстрацію до видаткових накладних від 06.03.2023р №253 та від 17.08.2023р. №1213 або інші видаткові накладні з відповідними податковими накладними з квитанціями про реєстрацію до них (відповідно до вимог п.3 Таблиці 1 Додатку 2 до Тендерної документації). Квитанції про реєстрацію до податкових накладних від 14.08. 2023р. №№71, 79, 85, 93, 106.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.