Період оскарження умов закупівлі - по 26-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-09-2023, 00:00
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2023-09-21-004364-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-23Т_0493_ВО) ДК 021:2015 - 42520000-7– Вентиляційне обладнання (Вентилятор канальний витяжний круглий, D-125мм) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: 42522000-1 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 71 925,00 грн. без ПДВ (сімдесят одна тисяча дев’ятсот двадцять п’ять гривень 00 коп.) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2023 року (до 31.12.2023 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29.09.2023 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Олександр ВЕРШИЦЬКИЙ
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 71 925,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 719,25 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 41022900 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Вершицький Олександр Вікторович |
| Телефон: | 380443097512 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Київ, Україна, Київська область,Київ, Київ |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 03.10.2023 р. 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*.41022900 діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника. --- місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-09-21-013174-a 5.Перелік виявлених невідповідностей: І) ТОВ "САНПАВЕР" Виявлено необхідність застосувати положення ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень п. 43 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах до ТОВ "САНПАВЕР", а саме: 1) На вимогу підпункту 2.1 «Документального підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації учасником у складі своєї тендерної пропозиції завантажено порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик, яка не містить інформації стовно гарантійних зобов’язань, умов зберігання, умов транспортування, умов пакування, маркування. 2) На вимогу пункту 6 Додатку 3 до тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції завантажено довідку з відомостями про учасника у форматі Word, на яку не накладено КЕП / УЕП учасника. 3) На вимогу Додатку 5 до тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції завантажено цінову пропозицію у форматі Word, на яку не накладено КЕП / УЕП учасника. 6. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. підпункт 2.1 Додатку 1 до тендерної документації: « 2.1. Якщо товар виготовляється за нормативно-технічною документацією, яка відрізняється від зазначеної у вимогах до тендерної документації, учасник повинен надати порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик відповідно до вимог Додатку А (шаблон надається): Порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик Вимоги замовника Технічні вимоги і якісні характеристики продукції, які зазначені в документації. Пропозиція учасника Технічні вимоги і якісні характеристики продукції, які пропонується учасником до постачання у відповідності до нормативно-технічної документації, згідно якої виготовляється продукція, що підтверджують її якість (паспорт, сертифікат якості тощо). » Додаток А ТД: .. Гарантійні зобов’язання: Гарантійний термін зберігання не менше 2 років від дати отримання кінцевим споживачем. Гарантійний термін експлуатації не менше 3 років від дати введення в експлуатацію. Умови зберігання:Відповідно до нормативного документу виробника. Умови транспортування: Відповідно до нормативного документу виробника. Умови пакування, маркування: Відповідно до нормативного документу виробника»…» пункт 6 Додатку 3 до тендерної документації: «Довідка з відомостями про учасника надається за формою, яка наведена нижче. Ця довідка надається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП / УЕП…» Додаток 5 ТД: «…Цінова пропозиція надається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП / УЕП…» 7. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. На вимоги: виправити зазначені недоліки відповідно опису п. 5 даного повідомлення. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» ________________ Олександр ВЕРШИЦЬКИЙ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.