Період оскарження умов закупівлі - по 21-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-09-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 24-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 692 918,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 464,59 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Львівський військово-медичний клінічний центр (клінічний госпіталь) Державної прикордонної служби України (військова частина 2522) |
| ЄДРПОУ: | 14321771 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://dpsu.gov.ua |
| Контактна особа: | Воляник Володимир Васильович |
| Телефон: | +380322390029 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79014, Україна, Львівська область,Львів, вул.Личаківська,107 |
3 |
Електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною пропозицією було визначено учасника ТОВ "ТРЕЙДВЕСТ ЛТД" (далі - Учасник)з пропозицією на суму 692 760,00 грн. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-09-15-004346-a) згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: 1. Учасником не виконано вимоги Додатку № 1 до тендерної документації, а саме Документально не підтверджено досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору у формі довільної довідки та/або копію оригіналу виконаного договору та/або лист відгук про його повне виконання від Замовника. Закупівля UA-2023-09-15-004346-a проводилася за кодом ДК 021: 20145 - 42710000-6 - Машини для виробництва текстильних виробів, Учасником у тендерній документації надано три файли у форматі pdf з наступними назвами: «Краснокутська стек договір+видаткова+відгук», «аналогічний договір жд», «аналогічний договір Павлоградська центральна районна лікарня», однак дані договори укладалися за кодом ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади, що не відповідає вимогам Додатку № 1 до тендерної документації, а саме Документально не підтверджено досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору у формі довільної довідки та/або копію оригіналу виконаного договору та/або лист відгук про його повне виконання від Замовника. 2. Учасником не виконано вимоги п. 3 Додатку № 4 Тендерної документації, а саме: Учасник у разі визнання його переможцем повинен забезпечити проведення кваліфікованими працівниками, які мають відповідні знання та навички встановлення, налагодження обладнання та введення його в експлуатацію протягом 10 днів з моменту поставки товару та проводить кваліфіковане навчання визначеного персоналу по користуванню обладнанням протягом 10 днів з моменту введення в експлуатацію. На підтвердження Учасник повинен надати гарантійний лист в довільній формі щодо відповідності вимогам, вказаним у вищевказаному пункті. Учасником не надано такого гарантійного листа. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи наведене та відповідно до пункту 43 Особливостей, учасник має право усунути зазначене порушення, протягом 24 годин, з моменту розміщення повідомлення в електронній системі, про виявлені невідповідності шляхом завантаження аналогічного договору за предметом закупівлі код ДК 021: 20145 - 42710000-6 - Машини для виробництва текстильних виробів договору у формі довільної довідки та/або копію оригіналу виконаного договору та/або лист відгук про його повне виконання від Замовника та надати гарантійний лист про те, що Учасник у разі визнання його переможцем забезпечить проведення кваліфікованими працівниками, які мають відповідні знання та навички встановлення, налагодження обладнання та введення його в експлуатацію протягом 10 днів з моменту поставки товару та проводить кваліфіковане навчання визначеного персоналу по користуванню обладнанням протягом 10 днів з моменту введення в експлуатацію.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.