Період оскарження умов закупівлі - по 22-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 22-09-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 25-09-2023, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 295 295,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 476,48 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва |
ЄДРПОУ: | 39605452 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Аміров Дмитро Ібрагімович |
Телефон: | 380445159374 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 02217, Україна, Київська область,Київ, Закревського, 15 |
4 |
Пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості) передбачено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником виявлено наступні невідповідності в пропозиції учасника ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ПАВЛЮЧИК МИХАЙЛО ВОЛОДИМИРОВИЧ, подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 2.1. Пунктом 3.1. Додатку №1 до тендерної документації передбачено, вимоги щодо надання учасником Довідка учасника надана в довільній формі завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності), про виконання аналогічного господарського(их) договору(ів). Аналогічним договором вважається: договір, що відповідає предмету закупівлі укладеного та виконаного у період 2020-2023 років розміщеного у системі прозоро. Предметом закупівлі є акумуляторні повітродувки (в комплекті). У складі тендерної пропозиції учасником не надано документів на виконання вимог пунктів 3.1., 3.2., 3.3., 3.4. Додатку № 1 до тендерної документації. 2.2. Пунктом 3.4. Додатку №1 до тендерної документації передбачено, вимоги щодо надання учасником листа-відгуку (позитивного) від контрагента згідно аналогічного договору, який вказано в довідці 3.1. Відгук обов’язково має містити інформацію про: предмет договору, номер, дату договору, а також ціна та термін дії договору, загальний обсяг поставленого товару за договором, також у відгуку має бути зазначено інформація про додаткові угоди до договору. У складі тендерної пропозиції учасником не надано документів на виконання вимог п. 3.4. Додатку № 1 до тендерної документації. Отже, учасник з метою усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією повинен: Завантажити документи на виконання п. 3 Додатку № 1 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.