Період оскарження умов закупівлі - по 19-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 19-09-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 22-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 943 599,84 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 39 436,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТЛОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ОБ'ЄДНАННЯ" |
| ЄДРПОУ: | 31537375 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Коренькова Валентина Олександрівна |
| Телефон: | 380976371897 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 55001, Україна, Миколаївська область,Южноукраїнськ, Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ, ВУЛИЦЯ ПАРКОВА, будинок 5 |
9 |
«Вимога про усунення невідповідностей Замовником, під час перевірки тендерної пропозиції наданої Учасником торгів ППФ «Техзапчастина», по закупівлі UA-2023-09-14-011130-a за ДК 021:2015: 42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання (Лебідки ліфтові в комплекті) виявлено невідповідності, а саме: 1. У Додатку1 Кваліфікаційні вимоги: - відповідно до абз.4 п. 2. Просимо надати уточнюючу інформацію, чи не планує Учасник залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців в обсязі не менше як 20 відсотків вартості договору про закупівлю. - відповідно до п.3 Учасник в підтвердження відповідності тендерної пропозиції встановленим вимогам Замовника повинен надати документи в підтвердження того, що Учасник здійснює господарську діяльність (п.9 Таблиці). Згідно Довідки відомості про учасника, ППФ «Техзапчастина» є платником податку на загальних підставах (платник податку на додану вартість), але довідки чи іншого документу про взяття на облік платника податків у складі тендерної пропозиції надано не було. Просимо надати пояснення з даного питання або усунути розбіжності. На підставі вищевикладеного та керуючись пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України "Про публічні закупівлі" на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, зі змінами, Замовник надає Учаснику строк для усунення невідповідностей в складі тендерної пропозиції. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності у своїй тендерній пропозиції, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.