Період оскарження умов закупівлі - по 16-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-09-2023, 00:00
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: інженер УВТК Виставний Вадим Васильович, тел.: (05136) 4-41-13. Еmail: [email protected]
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 349 603,41 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 500,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДП "НАЕК "Енергоатом" ВП ПАЕС |
| ЄДРПОУ: | 20915546 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Захарченко Андрій Вікторович |
| Телефон: | +380513641164 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область,Київ, Вул. Назарівська, 3 |
0 |
У відповідності до п.43 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Постанова КМУ від 12.10.2022р. №1178), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВ «Гарант Буд Проект» на закупівлю товару за темою: код CPV 42130000-9 по ДК 021:2015 - Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої (Затвори дискові, засувка), РПЗ 9.452 Ідентифікатор закупівлі UA-2023-09-11-007541-a (У відповідності до п.40 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178) 1) Перелік виявлених невідповідностей: Учасником ТОВ «Гарант Буд Проект» у складі тендерної пропозиції не надано: - файл у форматі pdf, відсканований з інформації про те, хто є виробником продукції; - файл у форматі pdf, відсканований з документу, що підтверджує гарантійні зобов’язання постачальника щодо відповідності продукції вимогам замовника, умов, строків та реалізації гарантійних зобов’язань. - файл у форматі Excel «ЗВЕДЕНИЙ ПЕРЕЛІК НА ЗАКУПІВЛЮ ТОВАРУ», складеного у відповідності до додатку 1 до тендерної документації (див. розділ «Інша інформація» даної тендерної документації) 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно з Інструкцією з підготовки тендерної пропозиції, ч. 3, 8, 10 п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, учасник торгів повинен надати: - файл у форматі pdf, відсканований з інформації про те, хто є виробником продукції; - файл у форматі pdf, відсканований з документу, що підтверджує гарантійні зобов’язання постачальника щодо відповідності продукції вимогам замовника, умов, строків та реалізації гарантійних зобов’язань. - файл у форматі pdf, відсканований з підписаної уповноваженою особою учасника ЗВЕДЕНИЙ ПЕРЕЛІК НА ЗАКУПІВЛЮ ТОВАРУ, складеного у відповідності до додатку 1 до тендерної документації (див. розділ «Інша інформація» даної тендерної документації) та у форматі Excel 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: документ учасника: - файл у форматі pdf, відсканований з інформації про те, хто є виробником продукції; - файл у форматі pdf, відсканований з документу, що підтверджує гарантійні зобов’язання постачальника щодо відповідності продукції вимогам замовника, умов, строків та реалізації гарантійних зобов’язань. - файл у форматі Excel «ЗВЕДЕНИЙ ПЕРЕЛІК НА ЗАКУПІВЛЮ ТОВАРУ», складеного у відповідності до додатку 1 до тендерної документації (див. розділ «Інша інформація» даної тендерної документації). Звертаємо увагу, що згідно п. 43 Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» Просимо усунути вказану невідповідність та розмістити необхідні документи на Prozorro.gov.ua. Начальник УВТК Олексій КУЗЬМЕНКО Рішення прийняте на засіданні УО від 21.09.2023 № 492
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.