Період оскарження умов закупівлі - по 09-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 09-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 183 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 915,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління ЖКГ та КБ Новом. міськради |
| ЄДРПОУ: | 37734076 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Червоноштан Маргарита Вадимівна |
| Телефон: | 380986251528 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 51206, Україна, Дніпропетровська область,Новомосковськ, Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Українська, 12, каб. №9 |
0 |
Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідностей в інформації та\або документах, що подані учасником – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРСТОР ІНДАСТРІ" (далі – Учасник) у складі тендерної пропозиції щодо закупівлі «Приводний сходовий підйомник» (далі – Закупівля). 2. Про розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2023-09-04-011947-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та з урахуванням положень пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. На виконання норм статті 29 та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі тендерної пропозиції щодо Закупівлі, наступного змісту: Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відсутній гарантійний лист з зазначеним ідентифікатором та предметом закупівлі щодо можливості поставки та монтажу товару, який є предметом закупівлі та пропонується учасником, до 15 грудня 2023 року. 2. Відсутні довідки з усіх обслуговуючих банків, що містять інформацію про наявність в учасника відкритого (тих) рахунку (ків) із зазначенням його номеру у форматі IBAN, про відсутність простроченої заборгованості та про суму залишку коштів на рахунку (ах), що датовані не раніше дати оголошення про проведення цієї закупівлі. 3. Відсутня інформаційна довідка, складена в довільній формі, про уповноважену особу учасника на підписання тендерної пропозиції та договору про закупівлю. До вищезазначеної довідки необхідно надати довідку складену в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме пропозицію та договір про закупівлю, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток № 3 до тендерної документації Технічні, якісні та кількісні характеристики щодо закупівлі за предметом:«Приводний сходовий підйомник»: З метою підтвердження можливості своєчасного постачання та монтажу товару, учасник повинен надати у складі пропозиції гарантійний лист, яким підтверджується можливість поставки та монтажу товару, який є предметом закупівлі та пропонується учасником, до 15 грудня 2023 року. Гарантійний лист також повинен містити ідентифікатор закупівлі, предмет закупівлі згідно оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, назву Замовника. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ V. Оцінка тендерної пропозиції 2. Інша інформація Інші документи: 1.Згідно постанови Правління Національного Банку України від 28.12.2018р. №162 «Про запровадження міжнародного номера банківського рахунку (IBAN) в Україні» (зі змінами, внесеними згідно з постановою Правління Національного Банку України від 22.02.2019р. №41, постановою Правління Національного Банку України від 26.09.2019р. №118), починаючи з 13 січня 2020 року всі розрахунки в національній валюті будуть здійснюватися виключно за допомогою міжнародних номерів банківських рахунків (IBAN). Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідки з усіх обслуговуючих банків, що містять інформацію про наявність в учасника відкритого (тих) рахунку (ків) із зазначенням його номеру у форматі IBAN, про відсутність простроченої заборгованості та про суму залишку коштів на рахунку (ах), що датовані не раніше дати оголошення про проведення цієї закупівлі. 2.Учасник для підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю у складі пропозиції має надати наступні документи: - Інформаційну довідку, складену в довільній формі, про уповноважену особу учасника на підписання тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. До вищезазначеної довідки необхідно надати довідку складену в довільній формі, щодо надання згоди уповноваженою особою, яка підписуватиме пропозицію та/або договір про закупівлю, на оброблення персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», у т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу «Прозорро» – prozorro.gov.ua. Для юридичних осіб: довідка, складена в довільній формі, про відсутність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. При наявності обмежень у Статуті (або іншому установчому документі) органів управління учасника на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надається копія рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, або інший документ згідно законодавства, який дає право підписання договору на суму наданої пропозиції. Для фізичних осіб: Довідка, складена в довільній формі, та містить інформацію на підставі якого документа діє фізична особа його номер та дата. Під час розгляду другого питання порядку денного: у відповідності до частини 16 статті 29 Закону необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, що є не менше ніж за два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції щодо Закупівлі. 2. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, у строк, що передбачений Законом.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.